wtorek, 21 grudnia 2021

5-te urodziny bloga : co dalej? jakie zmiany zajdą?

 Kolejne 5-te urodziny bloga i kolejny rok, kiedy jesteście tutaj ze mną. Kolejne 365 dni minęło mi na blogowaniu i w tym czasie powstało aż …. wpisów. Co przyniesie kolejny rok? Co dalej z blogiem? O tym wszystkim przeczytacie w dalszej części wpisu.

 


5 lat temu, kiedy po długich namysłach zakładałam bloga, nie wiedziałam, że uda mi się zebrać taką liczbę Was, które będą systematycznie tu zaglądać i komentować. Kompletnie się nie spodziewałam, a jednak jesteście tu ze mną i gdyby nie Wy, to Thespecialbeauty by pewnie nie istniało. Miała to być dla mnie tylko forma realizowania się w fotografii i miłości do kosmetyków. Na przełomie tych 5 lat blog ewoluował. Pojawiają się tu nie tylko tematy kosmetyczne, ale jest sporo ogólnie pojętego lifestylu. Zmieniłam się ja przez te lata, zmienił się i blog. Na lepsze, na gorsze? Tego nie wiem, to już Wy powinniście ocenić.

 


Skoro jednak o zmianach mowa, to właśnie przyszedł czas na takie zmiany. Przyszedł czas na dalsze projekty i nowości. Dlatego postanowiłam, że na ten moment rezygnuję z blogowania tutaj i swoją działalności przenoszę głównie na Instagram. Nie lubię robić czegoś „po łebkach”, a będąc mamą małego, żywiołowego chłopca nie mam już tyle czasu na pisanie długich wpisów, okraszonych ładnymi zdjęciami. Krótka forma na Instagramie daje mi tą możliwość i chcę tego spróbować. Poza Instagramem Thespecialbeauty, chcę rozpocząć inną działalność, o której mam nadzieję niedługo usłyszycie i wesprzecie 😊 Nie rezygnuję z fotografii, zmienia ona jedynie lekko format. Nie zamykam też bloga, może od czasu do czasu coś tutaj się pojawi – tego nie wiem. Wiem natomiast, że chce być  z Wami szczera.

 

Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie, bo zapraszam Was na mój profil na Instagramie o tutaj, gdzie będzie się teraz sporo działo, a tematy, które pojawiały się tutaj, będą pojawiać się tam tylko w innej formie😊

 

Do usłyszenia… Kiedyś tu jeszcze może wrócę <3


8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że rezygnujesz z bloga, w razie czego jestem też na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda wielka... Bardzo lubiłam Twojego bloga, był jednym z moich ulubionych! Mam nadzieję, że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzin Twojego bloga! <3
    Powodzenia w instagramowej działalności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać, ale też rozumiem. Ja w zeszłym roku momentami nie miałam czasu ani weny nawet na Instagram, a co dopiero na bloga. Do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięć lat w blogosferze to całkiem sporo. Gratulacje i powodzenia w realizacji kolejnych projektów (i oczywiście wracaj tutaj, gdy zatęsknisz 😉).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje za te 5 lat! Mam nadzieje, że wrócisz jeszcze do bloga i że uda Ci się na instagramie! ;)

    OdpowiedzUsuń