czwartek, 19 marca 2020

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE - HAUL UBRANIOWY


Ptaszki za oknem śpiewają, dni są coraz dłuższe, słońce też coraz częściej wygląda zza  chmurki, a to oznacza tylko jedno - idzie wiosna! A skoro wiosna to musiało być uzupełnienie garderoby o kilka ciekawych rzeczy.  I żeby nie być myślami ciągle w temacie koronawirusa, na blogu będą pojawiać się takie same treści, jakie miałam w planach. Nie chce nic zmieniać, bo trzeba żyć normalnie. Dzisiaj pokażę Wam mój haul ubraniowy z dobrych kilku miesięcy. Zapraszam!



Sporo rzeczy na wiosnę zakupiłam już przy świątecznych wyprzedażach. Spadki cen były na tyle korzystne, że kupiłam te rzeczy z myślą o wiośnie. Mam również kilka rzeczy z nowych kolekcji, więc podlinkuje je Wam pod zdjęciami. 


NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE

Motyw bajkowych aplikacji na koszulkach wiedzie prym  w sklepach odzieżowych.  Sama długo zarzekałam się,  że takie koszulki są mi niepotrzebne. Ostatecznie w najnowszych kolekcjach znalazłam aż dwa godne egzemplarze. Ta z Disney pochodzi z Reserved (klik), a Myszka Mickey  to zakup pochodzący ze sklepu New Yorker - z najnowszej kolekcji.


Basicowe  topy to zawsze dobry wybór i kupiłam dwa takie topy w kolorze czarnym i szarym w koronką przy dekoldzie. Idealnie sprawdzają mi się pod sweter czy jakąś bardziej wyciętą bluzkę.


Od pewnego czasu mam fazę na sukienki. Od momentu, kiedy byłam na wakacjach i odkryłam, że robi ona całą stylizację i zajmuje mniej miejsca, to poszalałam.  I tym oto sposobem mam dwa kwiatowe egzemplarze sukienek. Tutaj znajdziecie podobne fasony (klik) (klik)

W mojej szafie królują głównie albo zapinane koszule albo zwykłe topy. Szukałam czegoś innego i w Reserved również na wyprzedaży upolowałam  dwie bluzki w biało-kremowym  kolorze. Idealnie wyglądają do spodni z wyższym stanem i w wiosenno-letnich stylizacjach - myślę sprawdzą się rewelacyjnie.

Ostatnim i wyczekiwanym  przeze mnie zakupem jest dżinsowa kurtka o dłuższym kroju. Ile to ja się naszukałam takiego modelu . W końcu znalazłam i to można powiedzieć za grosze, bo dorwałam  ją na wyprzedaży. Kurtka pochodzi z Missquided  i tutaj możecie zobaczyć podobny model, ale już w wyższej cenie.

Jak sami widzicie - nie ma tego jakoś bardzo wiele. Głównie rzeczy pochodzą z wyprzedaży, ale nie miałam czasu Wam ich wcześniej pokazać. Pewnie jeszcze nie raz zobaczycie te rzeczy w stylizacjach na Instagramie, do którego oczywiście odsyłam. I zachęcam zaglądać codziennie, bo jestem tam zdecydowanie częściej.


Jak Wam się podobają moje zakupy? Co najbardziej wpadło wam w oko? Podzielcie się swoimi zdobyczami na nadchodzący sezon ;)

21 komentarzy:

  1. Też nie planuję zmian treści publikowanych na blogu. U Ciebie widzę same cuda, w sumie wszystko sama chętnie nosiłabym! Ale te sukienki są przepiękne! Zwłaszcza ta czarna ♥ Aż nabrałam sama chęci na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie, że też nie zmieniasz treści bo będzie można się oderwać od tych wszystkich złych informacji . Kwiatowy print na sukienkach to rzeczywiście idealna opcja na wiosnę;)

      Usuń
  2. Suyper są te motywy Disney'a ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega popularne zrobimy się te motywy - trzeba przyznać, że są urocze 😉

      Usuń
  3. Sukienka nr 1 jest śliczna, chętnie dodałabym ją do swojej garderoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że znalazłaś tu coś co chętnie widziałabyś w swojej szafie ;)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś bardzo podobną koszulkę z Daisy, tyle że pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki wyglądają super :D I to prawda, że robią za całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka to też idealna opcja kiedy nie mamy czasu na myślenie o tym co założyć ;) Jeden ciuch i jesteśmy gotowe do wyjścia;)

      Usuń
  6. Ja też nie zamierzam zmieniać planów co do postów na blog. NAsze życie teraz kręci się wokół koronowirusa i chcę aby blog był takim miejscem, gdzie można się od tego oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Idealnie poprawiają humor w obecnym czasie ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Sukienki są naprawde świetne:)!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja szafa jak widać jest dosyć obszerna. Sukienki rewelacja, ile dałaś? Czy można wiedzieć jakie sklepy jeszcze polecasz?

    OdpowiedzUsuń