poniedziałek, 13 stycznia 2020

Sukienki na karnawał 2020





Karnawał czas zacząć! Jesteście gotowe na szaloną imprezę? Karnawał rządzi się swoimi prawami, dlatego warto na tę okazję pokusić się o wybór nieco bardziej szalonej stylizacji niż “mała czarna”. To również idealny moment, by postawić na błysk! W sklepach mamy ogromny wybór, mimo to - trudno znaleźć idealną perełkę. Dzisiaj przygotowałam dla Was mnóstwo propozycji, które - mam nadzieję - przypadną Wam do gustu!;) 

       

                                               SUKIENKI KARNAWAŁOWE 2020 


Na jaką kreację postawić w tym roku? Przede wszystkim cekiny, brokat, satyna, kryształowe i perłowe zdobienia - to najmodniejszy trend w modzie damskiej. Kolory, które królują w tym roku to: złoty, bordowy, zielony, czerwony, granatowy, chabrowy i oczywiście ponadczasowa czerń.
Bez względu na to, gdzie spędzacie karnawał, warto wybrać sukienkę, w której będziecie czuły się dobrze i wyjątkowo!








 1.H&M 2. Chicaca 3.WalG
1.Chicaca    2.ButikLatika    3.Chicaca


Dajcie znać, która sukienka wpadła Wam  w oko! :)

4 komentarze:

  1. Ta środkowa czerwona z odkrytymi plecami jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam kieckę na urodziny (które mam za niecały miesiąc), więc - w razie czego - mam w czym wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I extra, że nie musisz już biegać po sklepach w poszukiwaniu nowej kiecki;)

      Usuń