poniedziałek, 13 kwietnia 2020

WIOSENNA WISHLISTA - ZACHCIEWAJKI NA WIOSNĘ!

Jako, że wkroczyliśmy już w wiosenny klimat - pomyślałam sobie, że warto Wam pokazać moją wishlistę na najbliższe miesiące. Ostrzegam, że jest dość krótka, ale konkretna i wcale nie ma na niej kosmetyków.Zapraszam na post ;)


Długo nie miałam sprecyzowanych zachcianek, jednak podczas sprzątania szafy - zorientowałam się, że brakuje mi kilku podstawowych rzeczy, a jeden element planuje kupić już od dawna  i wiem, że w tym wiosenno-letnim okresie w końcu go zakupię.

WIOSENNA WISHLISTA


#Czarny żakiet
Mam kilka żakietów w swojej szafie, ale żadnego w kolorze czarnym. I pomimo, iż ja nie noszę zbyt często czarnego koloru - uważam, że czarny żakiet czy marynarka musi być w każdej szafie. Jest to podstawa i pasuje do wszystkiego. Byłam niedawno na weselu i mam tyle fajnych sukienek, ale żadnego pasującego żakietu. I właśnie taki czarny egzemplarz pasowałby mi do każdej z nich. Teraz tylko muszę znaleźć odpowiedni model dla siebie i będzie to zakup na lata.

#Espadryle
Upatrzyłam  te espadryle już dawno na Zalando. Nawet je zamówiłam! Okazały się jednak za ciasne na moją stopę.  Ten model jest tak uniwersalny, że pasowałby mi do wszystkich sukienek, szortów czy spodni. Neutralne kolory, czyli totalna klasyka.

#Garnitur
Ten element garderoby chodzi za mną już od mega dawna. Sama ciągle się waham, czy jest mi on potrzebny.  Z drugiej strony świetnie wyglądałby na jakieś większe uroczystości,  święta czy nawet na luźne spotkanie ze  znajomymi. Dajcie mi proszę znać, co myślicie o tym? Powinnam kupować garnitur czy raczej jest zbędny?

#Fotel
Fotel to moje marzenie od dawna. Mam upatrzonych kilka modeli i ciągle się waham, który będzie najlepszy i najwygodniejszy. Nie  chodzi mi o to, aby był najpiękniejszy, ale aby przede wszystkim był wygodni i aby jego cena nie była z kosmosu.

#Dres z Reserved
Beżowy dresik z Reserved to ostatnia rzecz, która na liście zakupowej jest od bardzo dawna. Zawsze, gdy przymierzam  się do zakupu okazuje się, że mój rozmiar jest wykupiony. Nie jestem dresiarą, nic z tych rzeczy. Jednak te spodnie można wystylizować na tyle świetnych sposobów,  że już nie mogę się doczekać, kiedy w końcu mój rozmiar będzie dostępny.


I to już wszystko, co jest na mojej liście zachcianek.  Jak pisałam na początku - nie ma tego wiele, same konkretne rzeczy. Wszystko jest przemyślane, nie ma tu żadnych zbędnych rzeczy, są to produkty, które po prostu interesują mnie od dawna. Podzielcie się swoją opinią na temat powyższych rzeczy, jeśli macie coś godnego polecenia ;)

18 komentarzy:

  1. Ja tez koniecznie musze kupic sobie dres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dres to podstawa kwarantanny, także koniecznie musisz nabyć jakiś 😁

      Usuń
  2. Fotel jest prześliczny, też mi się taki marzy :) Marzy mi się też dres w jaśniutkim beżu, nawet ecru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dresik ecru był by piękny 😍 ale znając mnie ubrudziłabym go w ciągu tygodnia 5 minut od ubrania 😂

      Usuń
  3. Fotel jest prześliczny, też mi się taki marzy :) Marzy mi się też dres w jaśniutkim beżu, nawet ecru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chce taki fotel :) Ja szukam krzeselka do mojej toaletki ale nic mi sie nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak zawsze jest, że jak człowiek chce coś kupić to nic fajnego nie ma 😟

      Usuń
  5. Fotel fajny,ale mam dwa inne (w wynajmowanym mieszkaniu) i dopiero jak będę miała swój dom, to sobie taki kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poniekąd jest mój zakup na nowe mieszkanie bo inaczej pewnie nie skusiłabym się na niego 😊

      Usuń
  6. fajna lista :D Żakiet też mam na liście ale czerwony :)
    Ja od kilku dni mam hopla na puncie odgruzowania balkonu i stworzenia wreszcie kawowego kącika, więc całe święta przeglądam foteliki, stoliki,lampki solarne itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, pogoda teraz się robi to trzeba zadbać o balkon ;) na pewno będzie pięknie 😊

      Usuń
  7. Dresy ostatnio rzeczywiście kuszą, gdy czas spędzamy w domu. Te z reserved rzeczywiście wyglądają fajnie. Podobają mi się te jednokolorowe komplety w pastelowych barwach, ale nie wiem jak jest z ich jakością. Z dresami ciężko trafić by nie wyciągały się na kolanach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji wishlisty :) Dresy to i mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam marynarki. Mam w szafie czarną i w kratę. Są świetne nie tylko do sukienek, ale też do dżinsów i białych tshirtów. Moje ulubione letnie espadryle są z hm. Są cienkie i lekkie, no i bardzo tanie. Jednosezonówki, ale nie szkoda jak można je znaleźć po 20 zł. Garnitury też mam dwa i uwielbiam. Najlepsze jak się nie ma w co ubrać. Dres z reserved jest bardzo fajny, ja też nie mam żadnego w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista. Fotel bardzo mi się podoba. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fotel jest boski <3 Super lista.

    OdpowiedzUsuń