poniedziałek, 17 sierpnia 2020

OOTD- casualowy weekendowy look

 Przyznam szczerze,  że ostatnie tygodnie są dla mnie mega leniwe i jakoś nie mogę zebrać się w sobie do zrobienia czegokolwiek. Mam nadzieję, że uda mi się jednak tworzyć dla Was ciekawe treści i stylizacje. Tymczasem  skorzystałam z okazji i mam dla Was prosty, codzienny letni look, kiedy słońce za oknem nie grzeje zbyt mocno.












Koszula / Primark

Spodenki /H&M

Torebka/ Me&Bags

Trampki/Converse

Zegarek / Michael Kors

Bransoletki/ Aliexpress


Co myślicie o takiej stylizacji? Lubicie takie casualowe na luzie outfity?


20 komentarzy:

  1. Idealny look na łatki chłodniejszy dzień ;) bardzo podobają mi się spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają nie pozornie ale można je super wystylizować i są przede wszystkim bardzo wygodne ;)

      Usuń
  2. Śliczny look, w moim stylu :) Ja też leniwa się zrobiłam, miałam się uczyć, ale coś nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ubrania to chyba mamy bardzo podobny styl;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się Twoja stylizacja podoba. Na luzie i stylowo. <3 Sama bym się tak z chęcią ubrała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna stylizacja na weekendowy wyjazd czy spacer :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look świetna torebka;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ♥ Stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń