środa, 21 grudnia 2016

Powitanie

Cześć wszystkim ,

Jest to mój pierwszy wpis w blogosferze i ogromnie się cieszę ,że będę mogła się tu z wami dzielić moimi zainteresowaniami i pasją .

Pomysł bloga pojawił się jakiś rok temu , ale cały czas odkładałam to na później. Bałam się zrobić ten pierwszy krok i każdy pretekst był dobry aby sobie odpuścić.W końcu padła decyzja i stało się :)

Na początku chciałabym powiedzieć kilka słów o sobie jak również o czym będzie ten blog.
A zatem mam na imię Paulina i właśnie skończyłam 24 lata .Interesuje mnie fotografia , moda i kosmetyki. Chciałabym aby mój blog nie był tylko i wyłącznie o tematyce kosmetycznej (chociaż nie ukrywam,że tego będzie za pewne najwięcej , w końcu jestem kobietą :)), ale również postaram się wplatać tematy związane z gotowaniem , podróżami i modą .Mam nadzieję,że blog będzie dla mnie pasją i takim oderwaniem się od codzienności. A wy chętnie będziecie tu zaglądać ;)


Serdecznie zapraszam do czytania mojego bloga. Mam nadzieję,że się wam spodoba i liczę na Waszą wyrozumiałość- początki bywają trudne ;) Pozdrawiam Paulina. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz