sobota, 15 lipca 2017

TAG: 7 KOSMETYCZNYCH GRZECHÓW GŁÓWNYCH


Dzisiaj wpadam do Was z luźnym Tag-iem pod tytułem “7 kosmetycznych grzechów głównych”. Uważam, że to świetna zabawa i sama bardzo lubię tego typu posty. Zaczynamy!
1. CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś? Najtańszy kosmetyk, jaki kupiłaś?
Najdroższy produkt, jaki kupiłam to chyba podkład z Estee Lauder Double Wear  Mimo,że nie lubię wydawać takich dużych kwot na podkłady, bo te drogeryjne w zupełności mi wystarczają, zdecydowanie nie żałuję tego zakupu, bo na większe wyjścia spisuje się rewelacyjnie. Najtańszy kosmetyk ciężko mi wybrać, ale chyba cień do powiek HEAN i pomadka matowa z Primarka.






2. GNIEW
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Uwielbiam róże i to jest mój niezbędnik w makijażu. To już chyba dobrze wiecie, jeśli czytacie mnie regularnie. Natomiast nienawidzę matowych pomadek, które mocno wysuszają usta i są niekomfortowe w noszeniu.
Co było najtrudniejsze do zdobycia? Hmm... póki co - nie mam takiego kosmetyku.


3. OBŻARSTWO
Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze ?
Pierwszą  rzeczą, jaka przychodzi mi na myśl - to kosmetyki do ciała z THE BODY SHOP. Malinowe masło do ciała to coś, co chciałoby się zjeść ;)

4.LENISTWO
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
Zdecydowanie eyeliner - to zawsze był mój słaby punkt. Ciągle wychodzą mi dwie inne kreski, nie mówiąc już o jaskółce. Dlatego ten etap w makijażu pomijam. Zadowala mnie efekt, jaki daje czarny cień nałożony tuż przy linii rzęs.

5. DUMA
Które kosmetyki dają Ci największą pewność siebie ?
Zdecydowanie będzie to róż i tusz do rzęs. Lubię mieć rumieniec na policzkach, bo bez niego wyglądam blado jak ściana.



6.POŻĄDANIE
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Wiadomo, że wygląd nie jest najważniejszą sprawą. Facet musi być inteligentny i z poczuciem humoru. Dodatkowo jest w stanie mnie omamić ładnymi perfumami. Co ja poradzę, że tak lubię męskie perfumy... ;)

7. ZAZDROŚĆ
Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
W zasadzie nie ma różnicy, jeśli prezent jest trafiony. Choć przyznam, że moi najbliżsi wiedzą, co lubię  i że nowym kosmetykiem nigdy nie pogardzę.

Jeśli TAG Wam się podobał, odtwórzcie go u siebie i dajcie znać w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz