czwartek, 13 lipca 2017

LETNI NIEZBĘDNIK / AKCESORIA cz.2

Korzystając z okazji, że mamy ładna pogodę za oknem - zapraszam Was na druga cześć letniego niezbędnika. Będą to akcesoria do włosów, torebki, biżuteria i kilka innych drobnostek. To co? Zaczynamy!

Okulary - tu chyba się ze mną zgodzicie, że bez okularów przeciwsłonecznych nie można się obejść. Dzięki nim nasze oczy są chronione przed promieniami UV.


Okrycie głowy w moim przypadku to kapelusz, dzięki któremu moja głowa jest chroniona przed słońcem, a duże rondo dodatkowo osłania ramiona.Akcesoria do włosów latem są również niezastąpione. Zwykła bandamka na włosach sprawia, że look nabiera charakteru. Lato to świetny czas na eksperymentowanie.


Latem również częściej sięgam po zegarki i bransoletki. Chyba nie muszę dodawać, że  takie dodatki urozmaicają całą stylizację.



Torebki, zwłaszcza te mniejsze (i  w pastelowych kolorach) to jest to, czego nam potrzeba. Zdecydowanie rezygnuję z czerni na rzecz pastel. Również wielkość torebki latem ma dla mnie znaczenie, gdyż podczas upałów nie mam ani ochoty, ani siły nosić ogromnej torby wypchanej po brzegi.

Espadryle i sandały to idealne obuwie na lato. W odkrytych butach nasza noga oddycha i odpoczywa. Na wieczorny spacer świetnie spiszą się espadryle. Moje akurat pochodzą ze strony deezee.pl(klik) i to jakie są wygodne - jest nie do opisania. Mam wrażenie jakbym chodziła po chmurce.







Tak prezentuje się mój letni niezbędnik. Dajcie znać bez czego Wy nie wyobrażacie sobie lata.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz