wtorek, 1 sierpnia 2017

WYPRZEDAŻOWY HAUL



Te wakacyjne wyprzedaże... Nie da się przejść obok nich obojętnie. Czas wyprzedaży to idealny moment na uzupełnienie letniej garderoby. W dalszej części wpisu zobaczycie kilka nowych ubrań,  które pojawiły się w mojej szafie. Jeśli jesteście ciekawe, to serdecznie zapraszam do czytania.


Na początek najstarszy nabytek, który kupiłam w sklepie H&M na samym początku wyprzedaży. Bluzka ma bardzo fajny, romantyczny fason hiszpanki z wiązaniami przy rękawach. Jest wykonana z lekkiego materiału w kolorze brudnego różu.



Kapelusz to rzecz, za którą „chodziłam” od dłuższego czasu. Co prawda kupiłam go jeszcze w regularnej cenie, ale uważam, że i tak nie należał do najdroższych . To kolejna rzecz, którą kupiłam z myślą o wakacyjnym wyjeździe. Aktualnie ten kapelusz możecie znaleźć na przecenach.

Wielką fanką spódniczek w ostatnim czasie nie jestem, ale ta zwróciła moją uwagę. Na urlop pod palmą będzie jak znalazł. Do wyboru były jeszcze dwa inne warianty kolorystyczne - czarny i czerwony. Ja jednak nic białego, jeśli chodzi o dół, nie mam, więc właśnie dlatego wybrałam ten kolor. Do kupienia w Primarku.

Na eleganckie spodnie w intensywnym czerwonym kolorze miałam chrapkę, jak tylko zobaczyłam je na stronie. W końcu znalazłam je stacjonarnie i jestem z nich bardzo zadowolona. Nawet ze zwykłym białym t-shirtem wyglądają fajnie.


Kolejne spodnie wpadły w moje ręce dzięki mojej kuzynce. I nie żałuję tego zakupu, bo są świetne. Mają ładny wzór, są elastyczne i bardzo wygodne. Do kupienia w Primarku.


Lubię wygodne, niezobowiązujące koszule, a ta taka właśnie jest. Biało-różowe paski dodają dziewczęcości i wpisują się w moje klimaty. Koszula jest cienka i przewiewna, więc na pewno świetnie się sprawdzi.



Długo zastanawiałam się nad kupnem kombinezonu z długimi spodniami. Aż w końcu trafiłam na ten właśnie kombinezon i jestem bardzo zadowolona. Mimo, iż zamawiałam go online(klik) - leży świetnie.

Z tej samej strony, co kombinezon(klik), zamówiłam również sukienkę z motywem liści. Na urlop pod palmami... myślę, że będzie w sam raz.


Ostatnią już rzeczą, którą dorwałam w Next Choice jest bluza w kolorze khaki z modnym printem. W chłodniejsze dni sprawdzi się idealnie, bo jest naprawdę ciepła.

Tak prezentują się moje wyprzedażowe zakupy 😉 A co Wam udało się dorwać na wyprzedażach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz