środa, 27 września 2017

JESIENNA WISHLISTA NIEKOSMETYCZNA

Mamy koniec września, więc czas na małą wishlistę. Mam w planach poczynić kilka zakupowych zachcianek. Na liście produkty z różnych kategorii, ale każda z nich jest przemyślana. Zaczynamy!





  • WIKLINOWY KOSZ

Mam problem z przechowywaniem różnych kocy czy poduszek. Pomyślałam, że taki kosz sprawdzi się idealnie. Będzie na pewno super prezentował się w salonie, a do tego zawsze będę mogła zmienić jego zastosowanie 😉
  • KSIĄŻKI

W ostatnim roku czytałam książki dość intensywnie, a w księgarniach na półkach czeka kilka fajnych propozycji, które z chęcią bym przeczytała.
„13 powodów” Jay Asher - na podstawie tej książki powstał również serial, więc z chęcią poczytam, jak i obejrzę.Kolejne dwie książki kuszą mnie swoim opisem. Są to: „Stalker” Larsa Keplera i „Drugie dziecko” Charlotte Link. Popularną książką w ostatnim czasie w sieci, która jest na mojej liście to „Prokurator” Pauliny Świst.

  • MATA DO ĆWICZEŃ

Zwolenniczką siłowni nie jestem i wolę ćwiczyć w domu. Jednak do pełnego komfortu ćwiczeń przydałaby mi się mata. Sama nie wiem jeszcze, na jaki model się zdecydować. Może Wy możecie mi coś polecić?
  • WODA TOALETOWA CHANEL

Mam spora kolekcję perfum, ale tego nigdy za wiele 😉 Od bardzo dawna podoba mi się woda toaletowa Chanel Chance Eau Fraiche. Jedyne, co mnie powstrzymuje, to ich cena, bo za  ml musimy zapłacić ok. 260 zł. Dlatego ciągle ich jeszcze nie kupiłam. Może urodziny będą dobrym pretekstem do ich zakupu... 😉

I to już wszystko, co mam w planach kupić tej jesieni. Podzielcie się swoją wishlistą. Na co polujecie?

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o serial 13 powodów to myślę, że warto go obejrzeć i końcowe odcinki są na prawdę 'mocne' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno obejrzę ten serial bo dużo osób go właśnie poleca. Teraz na jesienne długie wieczory będzie jak znalazł ☺

      Usuń
  2. też mam w planach taki post, u mnie troszkę dłuższa wish lista;D ale perfumy też są na niej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam taki post u Ciebie ☺ a perfum nigdy dość 😁

    OdpowiedzUsuń