poniedziałek, 4 grudnia 2017

LISTY DO M. czyli zimowo- urodzinowa wishlista

Grudniowy poniedziałek to idealna pora na luźniejszy post. Pomyślałam, że opowiem Wam o moich zimowo- urodzinowa zachciankach. Będzie mocno niekosmetycznie, więc jeśli jesteście ciekawe, do czego moje serce ostatnio mocniej wzdycha, zapraszam do dalszego czytania.



 1/5. Gruby pleciony koc i poduszka w supełek od dłuższego czasu są na mojej liście. Odkąd zobaczyłam te cuda w internecie wiedziałam, że jest to coś co chcę mieć! Nie dość, że są takie przytulne to prezentują się cudownie.
2.Po nowym roku mam w planach przeprowadzić małą metamorfozę salonu i chciałabym przyozdobić ściany. Znalazłam plakaty na stronie złoteplakaty.pl, które są przepiękne i mają bardzo szeroki wybór. Będę miała nie mały problem z wyborem tylko kilku takich plakatów.
3. Kubków nigdy za wiele ;) A taki ze świątecznym motywem jest nawet wskazany. Nie znalazłam jeszcze takiego co by mnie mocno zauroczył ale na pewno znajdę.
4.Jedna z kosmetycznych zachcianek na mojej wishliście jest paletka cienie URBAN DECAY. Ta mała poręczna paletka w sam raz będzie na wyjazdy. Zmieści się do każdej kosmetyczki, a w dodatku ma kolory, które lubię najbardziej.
6.Marzy mi się  również więcej przestrzeni w moich kosmetykach. Dlatego na mojej liście znajduje się komoda ERIC, w której rewelacyjnie wszystko miałoby swoje miejsce

I to już wszystko na dzisiaj! Wydaje mi się, że nie jest tego dużo, a raczej same konkrety, ale nie chciałam dać się ponieść moim zachciankom.


Jestem ciekawa, jakie Wy macie na swojej liście świąteczne zachcianki. Zdradźcie w komentarzach swoje zakupowe plany ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz