wtorek, 2 stycznia 2018

TAG: NIEKOSMETYCZNE PODSUMOWANIE ROKU 2017

Dzisiaj na dobry początek Nowego roku post lekki i przyjemny. Tag ten krąży w blogosferze już od dobrych kilku lat i związany jest z nie kosmetycznym podsumowaniem roku. Wydał mi się na tyle ciekawy, że postanowiłam na niego odpowiedzieć. Zapraszam!.


1. DOMINUJĄCE UCZUCIA W 2017r.?
 Moje uczucia w 2017 roku przeplatały się mocno między sobą. Była radość ,satysfakcja, wzruszenie, ale również  stres, złość, niepewność i bezsilność.

2. CO ZROBIŁAŚ PO RAZ PIERWSZY W 2017r.?
 Po raz pierwszy odważyłam się nurkować (i to aż na 6 metrach głębokości) a uwierzcie mi - jestem ogromną panikarą w wodzie. Zrobiłam też pierwszy w życiu tort urodzinowy ;)

3. CO ZROBIŁAŚ PONOWNIE W 2017r. PO DŁUGIEJ PRZERWIE?
  Byłam ponownie nad polskim morzem. I to w doborowym towarzystwie przyjaciół.

4. CZEGO NIE ZREALIZOWAŁAŚ W 2017r.? 
Nie zrealizowałam postanowienia o regularnych ćwiczeniach.

5. SŁOWO ROKU?
 Zapewne jakieś było, ale moja pamięć jest zbyt krótka, aby to pamiętać;)

6. PRZYTYŁAŚ CZY SCHUDŁAŚ?
 Raz nieco schudłam, a raz przytyłam w minimalnym stopniu. Natomiast w  ogólnym rozrachunku waga jest ta sama, co była.

7. ODWIEDZONE MIEJSCA?
 W ubiegłym roku byłam na Majorce, w Niechorzu, Kołobrzegu I Międzyzdrojach.

8. EKSCESY ALKOHOLOWE?
 Może jednak pomińmy tę kwestię ;)

9. WŁOSY DŁUŻSZE CZY KRÓTSZE?
 Dłuższe. I ciągle w fazie zapuszczania.



 10. WYDATKI WIĘKSZE CZY MNIEJSZE? 
Zdecydowanie większe...A czy któraś z nas ich nie ma?:)

11. WIZYTA W SZPITALU?
 Praktycznie codziennie - w końcu taka praca ;) A tak poważnie to nie odnotowałam u siebie żadnych uszczerbków na zdrowiu, natomiast byłam w odwiedzinach u dwóch bliskich mi osób.

12. MIŁOŚĆ?
 Ta sama niezmiennie od ponad 3 lat ;)

13. Z KIM SPĘDZIŁAŚ NAJPIĘKNIEJSZE CHWILE?
 Zdecydowanie z moim narzeczonym ;)

14. Z KIM SPĘDZIŁAŚ NAJWIĘCEJ CZASU?
 Oczywiście, że z narzeczonym ;)

15. OSOBA DO KTÓREJ DZWONIŁAŚ NAJCZĘŚCIEJ ?
  Hmmm... Chyba jednak mój ukochany i mama

16.PIOSENKA ROKU?
 Było ich kilka, jak nie kilkanaście, ale tytuły, które przychodzą mi do głowy, to:

Ed Sheeran - Perfect

Pink - What about us

Luis Fonsi - Despacito

Nowator - Co tu jest grane

17.SERIAL ROKU?
 Belfer - bez dwóch zdań! Musicie koniecznie go obejrzeć. 

 18.NAJPIĘKNIEJSZE WYDARZENIE?
 21.09.2017 - powiedziałam  TAK! Był to najpiękniejszy, wyjątkowy i niezapomniany dzień w moim życiu.

19.ROK 2017 JEDNYM SLOWEM?
 Zmiany!

20. KSIĄŻKA ROKU?
 Dziewczyna z Brooklynu  autora Guillaume Musso





Rok 2017 był dla mnie dobrym rokiem - to już mówiłam. Dużo  się wydarzyło. Były też sytuacje stresujące i wyprowadzające z równowagi, ale wszystko ma dobry koniec ;)


A jaki dla Was był 2017 rok? Jeśli macie bloga - stwórzcie taki wpis u siebie i podeślijcie linki - chętnie zajrzę ;) Osoby bez bloga - niech piszą w komentarzach ;)

2 komentarze:

  1. Belfra też baardzo lubię, 2 sezon to było coś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na 3 sezon tego serialu :) Mam nadzieję, że się doczekam :)

      Usuń