wtorek, 27 lutego 2018

ULUBIEŃCY LUTEGO / żelowe płatki na opuchnięcia, chusteczki z peelingiem

Koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami, więc czas najwyższy na ulubieńców miesiąca. Luty jak zawsze minął w ekspresowym tempie, ale to pewnie mówię Wam co miesiąc. Także bez przedłużania - zapraszam Was do dalszej części wpisu.



Zacznę od kolorówki i dobrze wszystkim znanego  korektora CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE. Idealnie sprawdza się do ukrycia wszelkiego rodzaju niedoskonałości. Jego minusem jest fakt, że ciemnieje, dlatego nie używam go pod oczy.

EVELYNIONA GREEN TEA PRIMER to lekka baza pod makijaż, która w swoim składzie ma dużo olejków, nie zapycha i przedłuża na długie godziny makijaż.

BIELENDA MAKE- UP ACADEMIE PEARL BASE NAWILŻAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ bardzo dobrze nawilża skórę, a jednocześnie poprawia koloryt. Ładnie wygląda także na toaletce, a to za sprawą różowych perełek, które pod wpływem dozownika się rozbijają i zamieniają w aksamitną bazę.

SEPHORA  CHARCOAL EXFOLIATING WIPES to chusteczki, które z jednej strony mają gładką powierzchnię  i rewelacyjnie nadają się do demakijażu, a z drugiej posiadają wypustki, które peelingują twarz. Wydawać by się mogło, że będzie to delikatne peelingowanie – nic bardziej mylnego. Chusteczki naprawdę mocno peelingują i kiedy nie mam ochoty na płynny peeling - są dla mnie szybkim rozwiązaniem i idealnie sprawdzają się w podróży.

W ostatnim czasie mam problem z opuchniętą skórą pod oczami i tutaj świetnym rozwiązaniem są GOLD RACOONY HYDRO GEL EYE& SPOT PATCH  SECRET KEY. Są  to chłodzące płatki pod oczy, które niwelują opuchnięcia i mimo, że początkowo podchodziłam do nich jak pies do jeża - teraz jest to dla mnie produkt niezastąpiony, po który sięgam rano. Dodatkową przyjemnością podczas używania tych płatków jest zapach, który ciężko opisać, ale jest przecudowny.


 W kwestii ulubieńców to by było na tyle. Są to produkty, po które najczęściej sięgałam w lutym, sprawdziły się i dlatego wylądowały w ulubieńcach.

Macie jakieś kosmetyki, które odkryłyście na nowo i stały się waszymi ulubieńcami? Znacie pokazane przeze mnie kosmetyki?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz