środa, 16 maja 2018

WŁOSOWE 5 x TAK!

W ostatnim czasie na mojej drodze pojawiło się kilka ciekawych produktów do włosów.  I dziś chciałabym Wam przedstawić 5  włosowych  produktów, które się u mnie naprawdę świetnie sprawdzają i dlatego też zasługują na szczególną uwagę. Ciekawe, o czym mowa? Zapraszam do dalszej części wpisu.

PANTENE MICELLAR SHAMPOO CLEANSE & NOURISH
Początkowo dla mnie ten szampon był jak każdy inny. Z czasem zaczęłam doceniać, jakim jest dobrym produktem. Delikatna konsystencja w formie żelu, bardzo dobrze się pieni. Nie plącze włosów i sprawia, że włosy nawet bez odżywki są miękkie, dobrze się układają i cudownie  pachną. Szampon sprawia, że włosy są doczyszczone i odbite od nasady. Duża butla sprawia, że jest wydajny.

BIELENDA CARBO DETOX ODŻYWKA WĘGLOWA DO WŁOSÓW
Odżywka węglowa do włosów marki Bielenda przeznaczona jest do pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Zawiera aktywny węgiel, d-panthenol oraz jedwab. Skutecznie nawilża, regeneruje, wygładza i nadaje włosom połysk. Również trzeba wspomnieć o zapachu, który jest bardzo przyjemny i utrzymuje się na włosach. Odżywka jest gęsta, co sprawia, że nie spływa z włosów podczas aplikacji. Minusem jak dla mnie jest fakt, że pomimo zapewnień producenta, że nie brudzi łazienki – robi to!

ANWEN MASKA DO WŁOSÓW NISKOPOROWATYCH KOKOS I  GLINKA
Maska zdecydowanie nie jest dobrana do mojego  rodzaju włosów. Jest ona przeznaczona do włosów cienkich, oklapniętych u nasady i które nie mają objętości. Natomiast mimo wszystko polubiłam ją i mam ochotę wypróbować inne warianty tej maski. Włosy po masce są nawilżone, odżywione i delikatne w dotyku. Nakładam ją na różne sposoby. Czasami przed myciem na jakieś 20-30 min, jak również jako zwykłą odżywkę na 5 min. I w każdej z tych opcji sprawdza się tak samo dobrze. Opakowanie cieszy oko i bez problemu można je pod prysznicem odkręcić.

LEE STAFFORD, COCO LOCO KURACJA NAWILŻAJĄCA BEZ SPŁUKIWANIA W SPRAYU
Wspominałam o tym produkcie na instargramie i wiele z Was pisało, że cała ta seria jest świetna. Aż mam ochotę wypróbować wszystkie te produkty. Ale do rzeczy – spray cudownie działa na moje włosy. Nakładam go na suche włosy i nawet, gdy mają zły dzień - po zastosowaniu tego sprayu włosy zyskują na wyglądzie. Są miękkie, ujarzmione i nawet bez użycia prostownicy wyglądają bardzo dobrze. Spray w formie lekkiego mleczka  jest delikatny i nie obciąża włosów, a do tego aplikacja jest niezmiernie łatwa.

SCGWARZKOPF GOT2B, MIND BLOWLING, XPRESS DRY STYLING SPRAY
 (Spray do stylizacji włosów przyspieszający ich suszenie)
Jest to  spray do włosów o szybkoschnącej formule, który redukuje czas suszenia włosów, co w przypadku grubych włosów jest zbawieniem. Posiada formułę delikatnej mgiełki, która nie obciąża włosów. Kosmetyk zapobiega puszeniu się włosów i chroni włosy przed wysoką temperaturą.


Dajcie znać, czy znacie któryś z wyżej wymienionych kosmetyków i jakie macie z nimi doświadczenia. :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz