poniedziałek, 14 maja 2018

5 za 10 zł czyli tanie i dobre kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne

Po raz kolejny przychodzę do Was z tanimi i dobrymi kosmetykami, których cena nie przekracza 10 zł. A wiadomo każda z nas lubi tanie i dobre kosmetyki. Dlatego bez przedłużania zapraszam Was do dalszej części wpisu.
Pierwszym tanim produktem są błyszczyki SHINY LIQIUD LIPS BELL. Posiadam dwa odcienie tych błyszczyków i nie ukrywam, że ten różowy był moim ulubieńcem. Błyszczyki posiadają wygodny aplikator, dzięki któremu w łatwy sposób możemy nałożyć produkt. Błyszczyk nie jest lepki, dobrze się rozprowadza i ma  ładny delikatny zapach. Po jego użyciu usta są przyjemnie wygładzone, zmiękczone i nawilżone, lśnią małymi drobinkami. Jego trwałość bardzo mnie zaskoczyła, spokojnie wytrzymał dwie godziny bez poprawek. Dodatkowo ma małe poręczne opakowanie, które zmieści się  w każdej torebce. ( 4,8 g- 8,99 zł)

Kolejnym dobrym produktem Bell jest CONTOUR KIT. Podchodziłam do tego zestawu bardzo sceptycznie. Bardziej chodziło mi o bronzer niż o jasny puder i pozytywnie się zaskoczyłam. Bronzer dobrze się utrzymuje na buzi i sprawdza się zarówno do konturowania, jak i ocieplania. Oba pudry są dobrze napigmentowane i bardzo miękkie, kremowe w dotyku. To produkty w żadnym razie nie suche czy pylące - formuła bardzo mi odpowiada. Jak wiadomo produkt jest również bardzo łatwo dostępny  bo kupimy go w Biedronce.(9 g -9,99 zł)


Cielista kredka do oczu LONGLASTIN EYE PENCIL Essence to wykręcana kredka - nie trzeba jej temperować co jest dla mnie bardzo dużym atutem. Posiada dobrą pigmentację i trwałość jest bardzo dobra, kredki nie rozmazują się i utrzymują się na linii wodnej bez zarzutów. Ładnie rozświetla też wewnętrzny kącik. Opakowanie  jest bardzo solidne - w ogóle nie widać zużycia.
 (0,28 g- 7,00 zł)

W ostatnich ulubieńcach pisałam o chusteczce brązującej BIELENDA. I właśnie tutaj też chciałabym Wam ją polecić, bo jest to tani i dobry produkt. Głównie polecam ją do twarzy, bo tam efekt widać zdecydowanie bardziej niż na nogach. Niestety moja twarz bardzo wolno łapie słońce, a taka chusteczka sprawdza się idealnie. Opinie w internecie ten produkt ma słabe, ale dla mnie to serio bardzo ciekawy i wygodny produkt. Dużym plusem jest fakt, że chusteczka nie zostawia smug i w szybki oraz łatwy sposób się aplikuje. Opalenizna jest bardzo naturalna i nie ma mowy o pomarańczy na twarzy.( 1szt-  2.00 zł)
Mam problem ze skórkami - są wiecznie suche, pozadzierane dlatego olejki są dla mnie zbawieniem a ten Golden Rose, Nail Expert, Beauty Oil Nail & Cuticle (Olejek odżywczy do skórek i paznokci) jest doskonały. Ma ciekawy, subtelny, owocowy zapach. Co najważniejsze, oczywiście jest tłusty, jak to olejek, ale nie taki lepki, wchłania się szybciej niż inne, przez co nie zostawiamy tłustych palców na wszystkim czego dotkniemy. (11 ml- 12,99)

W ostatnim czasie trafiam na naprawdę tanie i dobre kosmetyki i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła polecić Wam kolejne perełki 😉


Znacie te kosmetyki? Co o nich sądzicie? Jakie kosmetyki do 10zł polecacie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz