czwartek, 20 grudnia 2018

BLOGMAS#20/ URODZINOWY AUTOPORTRET 2018



Dziś przychodzę do Was z kolejnym autoportretem z okazji urodzin. W tamtym roku stworzyłam na blogu pierwszy autoportret i tym razem również taki wpis się pojawi. Fajnie jest powspominać i zobaczyć, jak bardzo się zmieniłam. Jeśli macie ochotę na odrobinę prywaty, zapraszam na dzisiejszy wpis.



Mam na imię Paulina, kończę dzisiaj dwadzieścia sześć lat. Jestem kobietą, córką, przyjaciółką, narzeczoną i przyszłą żoną. Jestem Polką, mieszkającą w dalszym ciągu za granicą.
Ostatni rok nie był zbyt spektakularny. No może poza kilkoma sprawami. Początkiem roku zmieniłam pracę i wkroczyłam również w wir wielkich przygotowań ślubnych.  W dalszym ciągu walczę, aby być w miejscu, w którym chcę. Mam konkretny plan na życie i trzymam mocno kciuki, aby w następnym roku zrealizować te najważniejsze marzenia.


Jestem wesoła, uśmiechnięta i można na mnie polegać. Jestem wrażliwa, czasami nawet za bardzo. Jestem kobietą pełną sprzeczności, która wie czego chce, a jednocześnie wciąż jest zagubiona. Zdecydowanie za dużo myślę, analizuję i za bardzo się przejmuję.
W dalszym ciągu nie czuję w pełni swojego wieku. Wciąż mam w sobie sporo dziecka.
Jestem szczęśliwa, chociaż ostatnio bardzo mocno chcę wrócić do Polski.

Taka właśnie jestem. Teraz, tutaj.
Ja w 2018 roku.

2 komentarze: