poniedziałek, 11 listopada 2019

JESIENNY HAUL UBRANIOWY/ Latika, Candytm, CCC, H&M


Dziś czas na haul ubraniowy. Potrzebowałam uzupełnić jesienną garderobę o kilka elementów, więc jeśli lubicie oglądać ubrania - wpis może  Wam się spodobać i znajdziecie tutaj coś dla siebie. Zapraszam!


Prawie wszystko, co Wam tutaj dzisiaj pokażę - pochodzi z nowych kolekcji, więc  bez problemu powinniście je jeszcze dorwać w sklepach. Postaram się podlinkować wszystkie ubrania, aby było łatwiej Wam je odnaleźć.

Długo szukałam swetra, który nie będzie się składał tylko z akrylu, a znajdę w nim przynajmniej troszkę wełny w składzie. Z pomocą przyszedł mi butik Latika. Znalazłam aż dwa  modele – no dobra tylko dwa zamówiłam, bo tak naprawdę podobało mi się o wiele więcej 😉 Szary sweter z dekoltem w serek to klasyk, którego brakowało mi w szafie. Milutki, przyjemny i ciepły, a do tego pasuje do wszystkiego . Znajdziecie go również w kilku innych kolorach (klik).

Brązowy krótki kardigan (klik)to mięsiste swetrzysko, które dobrze grzeje i robi całą stylizację. Chciałam  kardigan, który nie będzie wystawał spod kurtki i ten pasuje idealnie.
Będąc przy sklepie Latika w moje ręce wpadła jeszcze cudowna ażurowa koszula ze stójką, która wygląda obłędnie i czuję się w niej rewelacyjnie.  Przyznam, że dawno nie miałam tak wygodnej a jednocześnie efektownej koszuli. Uwielbiam ją! (klik)


 Wracając  jeszcze na chwilkę do swetrów, to w moje ręce podczas promocji w H&M  do mojego koszyka wpadły dwa swetry w odcieniach beżo-brązu. Można by powiedzieć, że to kolejne klasyki, które będą idealne na te zimniejsze dni, które już mamy. Swoją drogą ostatnio mam jakąś mocną fazę na takie kolory jak beż, brąz czy karmel.

LINK                                              LINK

Skoro mamy jesień to musiałam zaopatrzyć się w woskowane spodnie. To must have na jesień! Ile to ja przeszukałam sklepów w poszukiwaniu tego idealnego modelu. Jak zawsze idealnie dopasowany model znalazłam w Stradivarius (klik). Jedyny minus, jaki widzę to długość, która jak zawsze jest grubo przed kostkę. Czy na jesień nie można produkować dłuższych spodni?

Spódniczka z falbankami „chodziła za mną” od bardzo dawna. Chciałam coś w kolorze i tym razem postawiłam na róż!  Może się wydawać, że jest lekko cukierkowa  natomiast idealnie będzie grała  z czernią, a jednocześnie ożywi te szaro- bure stylizacje. Kupicie ją tutaj.

Brakowało mi również botków na płaskiej podeszwie, które będą pasowały zarówno do spodni, jak i sukienek czy spódniczek. I tutaj niezawodny okazał się sklep CCC. Czarny model botków z lekko rockowymi elementami idealnie wpisuje się w moje gusta. Są bardzo wygodne, zgrabnie wyglądają na nodze i jak na razie nie mam zastrzeżeń!
Z racji,  że w mojej szafie ostatnio królują beże i brązy to zapragnęłam mieć również w takim kolorze buty. Długo zajęło mi znalezienie odpowiedniego modelu, aż w końcu przypadkiem znalazłam. Idealne, takie jak sobie wymyśliłam! Tych butów Wam nie podlinkuję, bo kupiłam je w jakimś „noname” sklepie w Wałbrzychu.


No i to już wszystko :) Chciałam upolować jeszcze jakiś ciekawy sweter za grosze w second hand, lecz w moim rodzinnym mieście nie udało mi się nic znaleźć.


Macie jakiś wymarzony element garderoby, który planujecie kupić? Może już coś fajnego kupiłyście? Podzielcie się ze mną  koniecznie 😊

6 komentarzy:

  1. ojejuuuu te butki to ja Ci bym ukradła:D cudowne:) i ten zielony sweterek niach niach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam buty bo są przewygodne i pasują do wszystkiego;)

      Usuń
  2. Muszę zainwestować w tym roku w kilka swetrów i czarny golf. Mam nadzieję, ze niebawem znajdę takie, które będą mi w pełni odpowiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny golf wydaje się być idealnym klasykiem w jesienno - zimowej szafie;) powodzenia w znalezieniu idealnych swetrów bo to wbrew pozorą nie jest łatwa sprawa ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O jak fajnie że coś z moich zakupów wpadło Ci w oko ;)

      Usuń