czwartek, 28 stycznia 2021

#MACIERZYŃSTWOMOIMOKIEM | CIĄŻOWE GADŻETY DZIĘKI, KTÓRYM ŻYJE MI SIĘ LEPIEJ W CIĄŻY

Sprytne rozwiązania to coś, co bardzo lubię. Cenię je sobie zwłaszcza teraz, gdy jestem w ciąży, wygoda i komfort są dla mnie najważniejsze.  Będąc już na końcówce ciąży mogę Wam zdradzić, jakie  gadżety i rozwiązania ułatwiają mi życie. Jeśli zatem interesuje Cię ten temat to serdecznie zapraszam.


Poniżej  moja mała lista TOP 8, bez której nie wyobrażam sobie funkcjonować. Zapewne każda brzuchatka znajdzie swoją listę top gadżetów. A tak wygląda moja:

PODUSZKA CIĄŻOWA

Początkowo myślałam, że to zbędny gadżet, ale już w granicach 4, a na pewno 5 miesiąca, kiedy brzuszek robił się większy okazała się moim hitem. Poduszkę znajdziecie w różnych kształtach, ja akurat posiadam Cebuszka PHYSIO Flexi i zarówno świetnie sprawdza się w nocy do spania,  jak i przy bólach pleców. To zdecydowanie numer 1 i polecam każdej ciężarnej.


MIĘKKI STANIK

Przerzuciłam się na nie już na samym początku mojej ciążowej drogi i o wiele lepiej mi się funkcjonuje. Nic nie uciska, nie dusi, nie pije i  nie ma dyskomfortu. Miękkie topy i staniki np. z HM, Nexta, czy New Yorkera  uratowały moje udręki. Na rynku znajdziecie teraz ogromny wybór takich staników.

UBRANIA CIĄŻOWE

Ale nie wszystkie! Spokojnie. Uwielbiam ciążowe legginsy, jeansy i sukienki. Nie wyobrażam sobie chodzić w moich starych spodniach tylko z taką przedłużką na guzik, bo po prostu jest to dla mnie niewygodne i wszystko mnie ciśnie. Dlatego od początku wiedziałam, że w legginsy i jeansy będę musiała zainwestować. Z czasem kupiłam też ze 2 ciążowe sukienki. Nie miałam okazji testować zbyt wielu ciążowych marek, na pewno mogę Wam polecić linię dla kobiet w ciąży H&M. Mam też  jeansy z  Rivier Island, kilka rzeczy z Missguided i Asos, więc tam też warto zaglądać. 

RAJSTOPY PRZECIW ŻYLAKOM

Kiedy jeszcze pracowałam w ciąży 10 godzinne zmiany dawały mi w kość, głównie za sprawą nóg. Czułam ogromny ucisk w łydkach i takie rajstopy, czy zakolanówki, bo jest wiele wersji, sprawdzały się u mnie świetnie i dzięki nim stojąca praca nie była już problemem.

RAJSTOPY CIĄŻOWE

Rajstopy to również mój zimowy gadżet, który musiał pojawić się w tym zestawieniu. Gdyby nie ciążowe  rajstopy byłabym zmuszona ciągle chodzić w jeansach, a tak mogę wyglądać ładnie w sukience i rajstopy mnie w żaden sposób nie cisną. Jeśli miałabym Wam polecić to Asos ma najwygodniejsze, sporo miejsca na brzuszek i nic nie ciśnie. Te z H&M nie są złe, ale jednak są mniej komfortowe.


1. Zakolanówki przeciw żylakom  2. Jeansy Rivier Island  3. Sukienka  4. Dresy

5. Rajstopy  6. Jeansy H&M  7. Spódnica   8. Jeansy New Look


KSIĄŻKA „Twoja ciąża tydzień po tygodniu”

Zanim zaszłam w ciążę, wiedziałam że będę chciała sięgnąć po stricte ciążową książkę. Niby są Google, ale czasem z niego więcej szkód niż pożytku! Ta książka to swoista encyklopedia ciąży. Każdy trymestr opisany dokładnie, a wszelkie dolegliwości wyjaśnione.


APLIKACJE CIĄŻOWE

W moim smartphonie nie mogło zabraknąć takich aplikacji. Gdyby nie one to pewnie  nie połapałabym się w upływających tygodniach ciąży. Moje ulubione aplikacje to:

  • HiMommy!
  • Ciąża +
  • Preglife

Szczerze Wam je polecam. A więcej na ich temat możecie poczytać tutaj.


A Ty masz swoje ulubione gadżety w ciąży?  Co się u Ciebie sprawdza?


34 komentarze:

  1. bardzo pożyteczny i wartościowy post. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia dla Ciebie i dziecka ; ) Gadżety na pewno przydatne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że teraz tyle przydatnych rzeczy jest dla kobiet w ciązy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj post skierowany do konkretnej grupy osób, nie dla mnie, ale dla mamusiek na pewno super przydatny! Czytałam z przyjemnością mimo wszystko, może kiedyś sie przyda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo wszystko że temat cie nie dotyczy to go przeczytałaś i zostawiłaś komentarz :)

      Usuń
  5. Fajny post. Zawsze warto wiedzieć co może się przydać w ciąży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne gadżety, szczególnie ta aplikacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania ciążowe niezbędne, zwłaszcza spodnie, poduszka też się u mnie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka to zbawienie, a ubrania ciążowe w późniejszym etapie bardzo ułatwiają życie :)

      Usuń
  8. Gadżety na pewno się przydją. Dużo zdrówka dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. poduszka jest sztosem! a legginsy ciążowe to normalnie uwielbiam! zaczęłam je nosić w 3 miesiącu i chyba będę je nosić jeszcze długo po narodzinach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka jest nie tylko dobra dla ciężarnych ale dla osób, które mają problemy z plecami :) legginsy super wygodne, ja zwłaszcza te z hm polubiłam:)

      Usuń
  10. Myślę, że ten wpis przyda się wielu przyszłym mamom :) A jeśli chodzi o poduszkę do spania, to sama się nad nią zastanawiam, bo choć nie jestem w ciąży, to mój kręgosłup często daje mi się we znaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka równie ma problem z kręgosłupem i kupiłam podobną poduszkę i jest zadowolona. Więc może warto :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy wpis, może mi się kiedyś przyda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz przynajmniej wiedzieć co i jak na przyszłość :)

      Usuń
  12. Temat mnie nie dotyczy, ale i tak przeczytałam :)a miękkie staniki odkryłam niedawno i bardzo lubię je nosić w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mimo wszystko przeczytałaś ten wpis :) miękki stanik super sprawa, zwłaszcza teraz kiedy tak mocno stawiamy na wygodę.

      Usuń
  13. Temat póki co mnie nie dotyczy jednak domyślam się, że w ciąży wygoda jest najwazniejsza 😉 bardzo ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ten wpis Ci się przyda :) i tak to prawda w ciąży wygoda przede wszystkim!

      Usuń
  14. Nie mam, bo temat mnie nie dotyczy, ale lubię czytać takie posty :) Rajstopy przeciw żylakom chyba powinnam sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy są genialne, zwlacza jak dużo się stoi lub chodzi, przynoszą znaczącą ulgę :)

      Usuń
  15. Dobrze, że są rzeczy, które pomagają w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla przyszłych mam wpis jak najbardziej przydatny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 2 pary ciążowych legginsów oraz poduszkę - są genialne. I aplikację HiMommy, więcej mi nie trzeba. Książkę mam "Mamy dla mamy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka genialna sprawa. Początkowo sprawdzała mi się na plecy a dopiero pod koniec ciszy doceniłam jej moc w nocy :) o tej książce słyszałam też sporo dobrego.

      Usuń