czwartek, 20 maja 2021

#blogerkipolecaj -Alfabet kosmetyczny od A do Z

 Witam Was w kolejnym wpisie. Tym razem po krótkiej przerwie wracamy do Was z dziewczynami z wpisami z serii #blogerkipolecają i tym razem postanowiłyśmy napisać TAG KOSMETYCZNY od A do Z. Zapraszam serdecznie do poznania moich ulubionych marek kosmetycznych i kosmetyków.



Na moim blogu nie często pojawiają się tagi kosmetyczne, do tej pory był może jeden lub dwa takie wpisy, ale ten wydaje się bardzo ciekawy. Jeśli nie wiecie, na czym będzie polegał  ten wpis, to już tłumaczę. 

Moim zadaniem w tym TAG-u jest przedstawienie marek i ich produktów, które znam i lubię. Dla lepszego porządku wykorzystany został alfabet, którego muszę się trzymać i podawać nazwy firm kosmetycznych rozpoczynających się na daną literę alfabetu. Mam nadzieję, że taka forma wpisu się Wam spodoba i może dzięki niemu poznacie jakieś nowe kosmetyki czy też marki godne uwagi.


A  jak :

ANABELLE MINERALS i ich mineralne podkłady. Znam je od kilku lat i bardzo dobrze się u mnie spisywały. Polecam również róż do policzków tej marki, bo jest naprawdę, bardzo trwały a wybór kolorystyczny jest spory.

ANASTASIA BEVERLY HILLS i słynna pomada do brwi. Kiedyś zupełnie nie rozumiałam tego boom na ten produkt, ale gdy tylko wypróbowałam - pokochałam całym sercem. 

AVON musiał się tu pojawić . Kiedyś uwielbiałam ich wiele kosmetyków a aktualnie jestem wierna jedynie wodzie toaletowej Summer White Sunset oraz tuszom do rzęs.

B jak :

BIELENDA, tutaj nie mogło zabraknąć tej marki. Jedna z moich ulubionych marek, po która sięgam bardzo często. I tutaj polecam oczywiście kremy do rąk, płyny do demakijażu, peelingi do ciała, chusteczki brązujące, bazy nawilżające i tak naprawdę większość kosmetyków od nich jest naprawdę godna uwagi, więc jest w czym wybierać. 

BOURJOISE  i ich niezastąpiony krem BB, który krycie ma lepsze niż nie jeden podkład, a przy tym twarz wygląda zdrowo i promiennie. Aż mi się zachciało wrócić do tego kosmetyku, więc pewnie niedługo kupię kolejne opakowanie. 

BELL - marka która ,co chwilę wypuszcza jakieś cudowne kosmetyki kolorowe. Dla mnie takimi cudami z ich asortymentu jest wosk w kredce i róż do policzków sweet caramel (co to był za sztosowy róż!). 

BATISTE  i ich suche szampony, które mimo wszystko moim zdaniem są jednymi z lepszych na rynku.  



C jak :

CLARINS ich błyszczyk do ust Natural Lip Perfector, który jest połączeniem kolorówki z pielęgnacją. Usta na długi, długi czas są nawilżone, a przy tym pięknie się prezentują. 

CLINIQUE , marka którą traktowałam po macoszemu, a ma naprawdę kilka fajnych kosmetyków, jak np. matowa pomadka do ust Pop Lip Colour  Lipstick, czarna kredka do oczu czy też krem pod oczy Pep Start 

D  jak :

DOLCE & GABBANA - nie mogło tutaj zabraknąć moich ulubionych perfum  Light Blue właśnie od D&G. 

DOVE, które wszystkim kojarzy się pewnie z żelami do mycia ciała, a ja odkryłam od nich olejek do ciała, który cudownie wygląda na ciele latem, a skóra jest nawilżona i miękka po jego użyciu. 

E jak :

EFEKTIMA to oczywiście peeling do ciała - cukier i olej kokosowy. Dla mnie jest to genialny peeling, cudownie nawilża skórę, zdziera martwy naskórek znakomicie, a przy tym nie jest zbyt ostry. 

EVELINE, czyli drogeryjna marka, która swoje nowości wypuszcza naprawdę bardzo często. Uwielbiam od nich balsamy ujędrniające, odżywkę do paznokci 8w1, płyn do demakijażu ze złotem i hybrydy, które jako nieliczne dobrze i długo trzymają się na moich paznokciach. 

ESTEE LAUDER - marka, którą uwielbiam za podkład Double Wear. Dla mnie to idealny podkład na wszelkie wesela, imprezy czy też sesje zdjęciowe. 



F jak: 

FANOLA posiada jeden z lepszych fioletowych szamponów do schładzania blondu. 

FARMASI poznałam w ubiegłym roku, ale bardzo polubiłam się z ich korektorem BB, który jest lekki  a jednocześnie dobrze kryjący. 



G jak :

GOLDEN ROSE chyba nikogo tutaj nie zdziwi. Moje ulubione produkty od nich to: niezniszczalna czerwona pomadka Longstay Liquid Lipstick , kremowe pomadki w kredce i  puder Nude Look, który uwielbiam, bo daje cudowne naturalne wykończenie. 

GARNIER- odżywki do włosów i płyny micelarne to jedne z moich ulubionych kosmetyków tej marki. 

H jak :

HOLIKA HOLIKA słynie dla mnie z maseczek do twarzy w płacie. Miałam nie raz i naprawdę bardzo dobrze się sprawdzają. 

I jak :

INGLOT - marka, która w swoim asortymencie ma wiele kosmetyków. Mają cudowne cienie, sporo dobrych rozświetlaczy, ale ja uwielbiam błyszczyk do ust Sleeks Cream w odcieniu 92, który przepięknie wygląda.

INGRID - mineralny podkład Mineral silk & lift to niepozorne opakowanie, które kryje bardzo dobry nawilżający i naturalnie wyglądający na twarzy podkład. 

ISANA, którą znają wszyscy. Urzeka nas tanimi, dobrymi i pięknie pachnącymi żelami pod prysznic, ale dla mnie również mają bardzo dobry krem do loków i balsam do ciała Arganoil, który niestety nie jest dostępny w Polsce, a szkoda, bo to jest sztosowy balsam do ciała. 



J jak :

JOHN FRIEDA poznałam niedawno i nie pokładałam nadziei. A jednak ich maseczka nawilżająca do włosów zasługuje na zainteresowanie, ponieważ włosy są po niej niesamowicie gładkie i miękkie. 



K jak :

KNIPP  które słynie z produktów do kąpieli. Sole, olejki to wszystko, co tygryski lubiące kąpiel kochają najbardziej w tym również i ja :)

KERASTAS to droga marka, ale wiem, że ich kosmetyki do włosów robią robotę. Ja ze swojej strony polecam cement do włosów, który chroni włosy a nałożony przed prostowaniem cudownie te włosy wygładza i sprawia że nie są tak podatne na wilgoć, dzięki czemu włosy utrzymują się proste na długi czas. 



L jak :

LACOSTE to kolejna marka, która w swoim asortymencie ma moje ulubione perfumy Pour  Femme. Cóż mogę powiedzieć - uwielbiam ten zapach. 

LOVELY - drogeryjna marka, która ma sporo perełek kosmetycznych, między innymi  róż czy rozświetlacz, który jest jedynym rozświetlaczem, który dobił  u mnie denka a to naprawdę znaczy, że go uwielbiam . 

LOREAL - bardzo lubię od nich  podkład Infaliblle Fresh Wear oraz peeling rozświetlający.

LUSH  to naturalna marka, która zachwyciła mnie swoją maseczka do twarzy cup cake. 



M jak :

MISSHA  to koreańska marka, której kultowy produkt; jakim jest krem BB, zachwycił moją skórę. 

MIYA i ich maseczka 3-minutowa z węglem kokosowym, która na mojej twarzy robi robotę.

MISSGUIDED posiada jedne z moich ulubionych słodkich perfum Baby Power  w których znajdziemy takie nuty zapachowe jak : grejfrut, czereśnia, pieprz, jabłko, ananas, rabarbar, jaśmin, wate cukrową czy piżmo. Połączenie zapachowe, które jest dość nieoczywiste ale przepieknie pachnie .



N jak :

NIP+fab  mają genialny peeling glikolowy, po którym skóra jest nieskazitelnie gładka. 

NACOMI - bardzo lubię ich masła do ciała, głównie ten o zapachu zielonej herbaty.  Idealne na zimową aurę, kiedy nasza skóra potrzebuje dobrego nawilżenia. Ale nacomi ma bardzo bogaty asortyment kosmetyczny, który warto poznać.

NUSKIN to moje odkrycie tego roku. Ich krem rozświetlający do twarzy jest sztosowym kosmetykiem. Konsystencja dobrze nawilżająca, a jednocześnie lekka. I urządzenie do twarzy Lumispa, które jak wiecie uwielbiam całym sercem i korzystam każdego dnia. 



O jak :

OLIVIA GARDEN - może nie jest to marka kosmetyczna, ale musiałam tutaj polecić Wam szczotkę do włosów Finger Brush. Włosy po jej użyciu są gładkie, nie puszą się i są w o wiele lepszej kondycji.

ORGINS polubiłam za krem koloryzujący do twarzy. Idealny na letnie dni, kiedy nasza skóra potrzebuje lekkiego krycia, a jednoczenie dawki nawilżenia.

P jak :

PAESE - polska marka, która prężnie się rozwija i wypuszcza ostatnio sporo ciekawych kosmetyków. Ja natomiast bardzo lubię od nich bazę nawilżającą, która idealnie nadaje się pod makijaż oraz błyszczyk do ust Beauty lipgloss, który nadaje naturalnego blasku ustom, a jednocześnie bardzo dobrze je nawilża.



R jak :

RESIBO - kolejna polska marka z naturalnym składem. Nie miałam okazji zbyt wielu kosmetyków używać, natomiast krem rozświetlający polubiłam bardzo mocno.

RITUALS - jak to wszystko od nich cudownie pachnie ❤️ Balsamy do ciała, kremy do rąk, pianki do mycia ciała - wszystkie te kosmetyki mnie zachwycają swoim działaniem i zapachem.



S jak :

SKIN IN THE CITY to marka która dostaniecie w drogerii Hebe. Ich serum rozświetlające z Wit. C zachwyciło mnie najbardziej. Mam również krem do twarzy przeciwzmarszczkowy i również zapowiada się na dobry i warty uwagi produkt 

SORAYA peeling do ciała - to jest coś, co gorąco polecam wypróbować. Mam nadzieję, że pokochacie tak samo mocno jak ja.

SECRET KEY  żelowe płatki pod oczy, które pakowane są w opakowaniu po 60 szt., więc jest to bardzo ekonomiczne. Same płatki są dobrze nasączone, a ich żelowa formuła idealnie działa na wszelkie opuchnięcia i cienie pod oczami.

SO SORRY - jest to marka drogerii Superdrug. Uwielbiam ich peeling do ciała, który pachnie jak drogie perfumy, jest idealnym zdzierakiem i dobrze nawilża ciało.



T jak :

THE BODY SHOP  słynie z pięknych zapachów i maseł do ciała. Co tu dużo mówić - malinowe  i o zapachu green tea masło   do ciała to moi ulubieńcy od lat.



U jak :

 Nie mam tutaj żadnej marki, która znam. Natomiast chciałabym wypróbować peeling do twarzy UZDROVISKO

V jak :

VIANEK - Polska marka z naturalnym składem, która  moim zdaniem ma  genialny nawilżający tonik-mgiełkę do twarzy.



W jak :

Wibo - jestem ogromną fanką ich pudrów do twarzy i praktycznie każdy się u mnie sprawdza.

Y jak :

YOPE to kolejna polska marka, która ma w swoim asortymencie moją ulubioną odżywkę do włosów z owsem. Jak ta odżywka działa świetnie na włosy to musicie się sami przekonać.

Z jak :

ZIAJA MED - w tym zestawieniu nie mogło zabraknąć kremy do stóp z mocznikiem. Jedyny taki krem, który jest w stanie utrzymać moje stopy w idealnym stanie.

ZOEVA i ich paletka cieni z matowymi kolorami to jest coś po co lubię sięgać bo bardzo dobrze się z nimi pracuje .



Zapraszam Was również do odwiedzenia dziewczyn bo u nich również znajdziecie sporo fajnych marek i produktów kosmetycznych wartych zainteresowania : 

 Kosmetyczne Imponderabilia

♥ Zaczaroowana

♥ Femperially

♥ Okiem Marzycielki

Z mojej strony lustra

Jakie kosmetyki Wy wpisalibyście pod daną literkę?

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i pomysłowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie dałabym rady wpisać na każdą literę kosmetyku, mam za mało doświadczenia;) Ale ja również zapisałabym Bielendę i Vianek,a poza tym na pewno Khadi. Z Yope mam odżywkę z świeżą trawą, ale nie cierpię jej zapachu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo a cos konkretnego polecasz z Khadi? O tje odżywce z trawą słyszałam już wiele razy, że ten zapach jest okropny 🙊

      Usuń
  3. Wow, widzę, że tylko ja tym razem stworzyłam taki ubogi wpis :D U Cb wersja na bogato :D Mega zaskoczyłaś mnie cementem do włosów - 2 razy się upewniałam czy dobrze czytam :D Ogólnie dużo nieznanych mi produktów i marek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaka niespodzianka, to zazwyczaj ja pisze ubogie wpisy a tym razem mocno się wkręciłam i wzięłam się porządnie za ten wpis 🙂 słowo cement jakoś nie idzie w parze z kosmetykami więc wcale się nie dziwię, że zaskoczona jesteś tą nazwą :)

      Usuń
  4. Dużo tego wszystkiego, ja nie jestem jakąś super fanką kosmetyków, więc na pewno takiej listy wielkiej bym nie sporządziła :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w kosmetykach już trochę "siedzę" i trochę się tych markę przewinęło jak widać więc miałam w czym wybierać ale zdaje sobie sprawę że dla niektórych ta lista jest ogromna :)

      Usuń
  5. Ja również uwielbiam wiele z tych marek i widzę, ze mamy podobnych ulubieńców wśród nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tu kilka kosmetyków, które lubię :) Mam też ta maseczkę z węglem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kérastase kusi mnie swoimi produktami. TBS badzo lubię ich żele pod prysznic, ten herbaciany był super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kerastase ma naprawdę dużo ciekawych produktów, które i mnie kuszą 🙈 TBS zapachowo jest dla mnie sztosem ❤️

      Usuń
  8. Infaliblle Loreal to jeden z moich ulubionych podkładów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalazłabym marki na każdą literę z kosmetykami, które polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak byś na spokojnie pomyślała to na pewno by się udało :) ja początkowo też myślałam, że nie znam a jednak :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie lekkie wpisy. Jak na kawie z koleżanką. Dzisiaj poznałam nowe marki, np. Fanola. Wcześniej o niej nie słyszałam. Każda z nas podeszła do tematu totalnie inaczej i to jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są takie wpisy bo można dużo marek poznać :) i tak jak mówisz każda z nas podeszła do tematu inaczej więc jest ta różnorodność :)

      Usuń
  11. Wyczerpujący post. Zdecydowanie musiałaś się tu napracować, aby stworzyć taki alfabet kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że to tylko tak wygląda. Ostatecznie bardzo szybko pisało mi się ten wpis :)

      Usuń