wtorek, 18 kwietnia 2017

Haul ubraniowy | Primark,H&M

Nie planowałam kupować wielu rzeczy, głównie potrzebowałam szpilek na wesele oraz spódniczki, która będzie bardziej elegancka niż te dotychczasowe. Udało mi się dorwać na wyprzedaży jeszcze kilka innych fajnych rzeczy. Zapraszam Was na haul zakupowy z Primarka i H&M.



W H&M  na wyprzedaży dorwałam spódniczkę. Elegancka, klasyczna, świetnie się układa .  Dodatkowo dałam za nią tylko 7 £. Uważam, że za taką cenę - nie mogłam znaleźć nic lepszego.



W H&M znalazłam również piękne czarne spodnie ze złotymi elementami. Leżą idealnie i wyglądają doskonale - zarówno do szpilek, jak i do baletek.


W oko również wpadły mi dwie bransoletki - złota idealnie będzie pasowała do mojej weselnej sukienki, na które niedługo się wybieram. Srebrna sprawdzi się na co dzień do urozmaicenia zwykłego prostego look-u.




Uwielbiam Primark, dlatego od czasu do czasu lubię tam zajrzeć. Tym razem również go nie pominęłam i upolowałam kilka rzeczy. Jedne były z przeceny, inne z nowej kolekcji. Ze wszystkich jak najbardziej jestem zadowolona.
Największym łupem była granatowa bluza w jaskółki za 2 £. Bardzo spodobał mi się motyw jaskółek, a jak zobaczyłam, że jest tak tania - nie mogłam sobie odmówić ;)

Długo chodziły za mną jakieś kolorowe spodnie, więc dla wypróbowania wzięłam pudrowy róż - bardzo modny w tym sezonie.

Plecaka nie planowałam kupować, ale teraz będziemy mieć kilka wycieczek, więc sprawdzi się idealnie. Jest pojemny, a dodatkowo nie wygląda za bardzo sportowo.

Ostatnimi rzeczami, jakie znalazły się w moim koszyku są torebka i szpilki w nudziakowo-różowym kolorze. Na pewno przydadzą mi się do weselnej stylizacji i nie tylko .



Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co Wy planujecie kupić lub co już kupiłyście z myślą o sezonie wiosennym ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz