środa, 19 kwietnia 2017

PROMOCJA Rossmann -49%/-55%na kolorówkę - co polecam kupić?


Już jutro w Rossmannie zacznie się promocja -49 %/ -55% z aplikacją na telefon  na kosmetyki kolorowe. Tym razem ta promocja nie będzie podzielona na twarz, oczy i paznokcie, co jest ogromnym plusem, ale też minusem w postaci ogromnych tłumów. Dzisiaj przedstawię Wam moje Top 10 kosmetyków, które lubię i polecam .


LOVELY GOLD, HIGHLIGHTER - ROZŚWIETLACZ DO TWARZY 
Jeśli szukacie taniego, ale dobrego rozświetlacza, który długo utrzyma się na Waszej twarzy, to jak najbardziej warto po niego sięgnąć. Nie bez powodów jest nazywany tanim zamiennikiem Mary-Lou Manizer.






MAYBELLINE, COLOR TATTOO CIEŃ DO POWIEK
Jeśli mnie czytacie to wiecie, że bardzo lubię te cienie jako bazę pod inne cienie, jak i jako pomadę do brwi. Sprawdzają się u mnie bardzo dobrze i w tej promocji warto je wypróbować,zwłaszcza jeśli jeszcze ich nie miałyście.

MAYBELLINE  LASH SENSATIONAL, TUSZ DO RZĘS
Kultowy już tusz do rzęs, każdy pewnie go zna. Powiem szczerze, że ja mam go dopiero pierwszy raz i sprawdza się bardzo fajnie. Ładnie wydłuża rzęsy i ich nie skleja. Dla mnie idealny na co dzień. Jak najbardziej Wam polecam.

RIMMEL STAY MATTE,  PUDER TRANSPARENTNY
Miłośniczki pudru transparentnego mogą się z nim polubić. Jest prasowany, dzięki czemu nic się nam nie wysypie. Całkiem dobrze radzi sobie z matowieniem twarzy. Jeśli nie potrzebujecie 12 godzinnego matu, to ten puder całkiem fajnie się u Was sprawdzi.

BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET, MATOWA POMADKA
Jest to moja ukochana, ulubiona pomadka. Lekka konsystencja, która świetnie sunie po ustach. Komfortowo się ją nosi, nie wysusza ust, długo się utrzymuje. Idealna na co dzień.W regularnej cenie nie należy do najtańszych pomadek, ale jest naprawdę rewelacyjna.
RIMMEL PROVOCALIPS, KISS PROOF LIP COLOUR
Jeśli szukacie matowej pomadki, która utrzyma się na Waszych ustach całą noc i nie odbije się na żadnej szklance - to musicie zaopatrzyć się w tą pomadkę. Precyzyjny pędzelek, lekka konsystencja. I naprawę ciężko ją zmyć - nawet płynem micelarnym ;)



WIBO FIXING POWDER, PÓŁTRANSPARENTNY PUDER MATUJĄCY
Jeśli szukacie drobno zmielonego i matującego, ale nie wysuszającego pudru pod oczy w niskiej cenie - to ten puder jest rewelacyjny. Wygląda idealnie pod oczami, utrzymuje się cały dzień. Pięknie wygładza okolice pod oczami. Oczywiście można go używać na całą twarz, ale osobiście uważam, że na bardzo krótko matowi i w dodatku trzeba uważać z jego ilością, bo lubi bielić twarz.

RIMMEL MATCH PERFECTION, PODKŁAD DO TWARZY 
Jest to mój niezastąpiony podkład, który idealnie wygląda nawet wtedy kiedy moja skóra jest przesuszona. Nie podkreśla suchych skórek, ładnie stapia się z kolorem naszej cery.


BELL, HYPOALLERGENIC, LIQUID EYE CONCEALER (HYPOALERGICZNY  KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY )
Fajna kremowa konsystencja, krycie ma raczej lekkie, więc sprawdzi się u dziewczyn, które nie potrzebują mocnego krycia. Kolor jest jasny, chociaż minimalnie oksyduje. Mimo wszystko, lubię  ten korektor za łatwą dostępność, cenę i rozświetlenie, jakie daje pod moimi oczami.




I to na tyle! Wszystkie produkty są przeze mnie uwielbiane i używane, więc polecam.
Ja osobiście tym razem skuszę się na kosmetyki, które nie są dostępne w Wielkiej Brytanii  tj. Wibo, Bell czy Lovely. Słyszałam, że wypuścili sporo ciekawych nowości, jestem ich bardzo ciekawa i z chęcią przetestuję  ;)
Polecam i pozdrawiam Was cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz