wtorek, 25 kwietnia 2017

TAG: WSZYSTKO O PAZNOKCIACH

Dzisiaj mam dla Was luźny TAG o paznokciach,który podpatrzyłam na Youtube u Panna Joanna[klik], która jest jego pomysłodawczynią. Postanowiłam go przenieść na blogi pisane. Zapraszam do czytania. 



1. DLACZEGO MALUJESZ PAZNOKCIE ?
Paznokcie maluję, ponieważ lubię ten efekt kiedy są pomalowane. Uważam, że wyglądają wtedy na bardziej zadbane.
2. DŁUGIE CZY KRÓTKIE PAZNOKCIE?
Zdecydowanie długie, ale nie aż takie długie"szpony". Mam tu bardziej na myśli taką komfortową długość.
3. JAKI KSZTAŁT PAZNOKCI?
Jeśli chodzi o kształt to różnie, zależy od nastroju. Ostatnimi czasy jednak wolę migdałki.
4. JAKI PRZYRZĄD, AKCESORIA SĄ DLA CIEBIE NIEZBĘDNE?
Niezbędny dla mnie jest pilniczek, bez niego najtrudniej jest mi się obejść.


5. HYBRYDA  CZY ZWYKŁY LAKIER?
Od prawie 2 lat preferuję hybrydy. Ze względu na komfort utrzymywania się. Nosząc hybrydy, lakier nam nie odpryskuje już po 2 dniach, co miało miejsce przy zwykłych lakierach.
6. ILE ZAJMUJE CI MALOWANIE PAZNOKCI ?
Zależy ile mam czasu. Jeśli robię hybrydę bez żadnych zdobień zajmuje mi to ok. godziny. Jeśli mam ochotę na zdobienie i mam więcej czasu -  jakieś 2-2,5 godziny.
7. GŁADKIE CZY WZORKI?
I tutaj znowu wszystko zależy od tego, na co mam ochotę. Ale jeśli miałabym się konkretnie zdecydować, którą opcję lubię, to wybieram wzorki. Lubię, kiedy coś się dzieje na paznokciach. Może nie na wszystkich, ale chociaż na jednym.
8. ULUBIONE KOLORY DO PAZNOKCI?
Nie posiadam zbyt wielu lakierów hybrydowych ze względu na to, że też nie mam aż takiej potrzeby. Natomiast mam kilka swoich ulubionych kolorów i są to bardziej kolory neutralne, typowe na co dzień. Idealny dla mnie jest 080 ECRE COSMETICS ZONE i 1 MALAGA.O ile nie bardzo mogę używać lakierów SEMILAC, to uwielbiam kolor 032 BISCUIT oraz 135 FRAPPE. Ostatnio pokochałam również kolor CHAMPAGNE KISS od NeoNail


9.ULUBIONY TREND PAZNOKCIOWY?
Najbardziej lubię folię i pyłki do paznokci, dzięki którym można uzyskać ciekawy efekt na paznokciach.
10.NAJLEPSZA PORADA PIELĘGNACYJNA?
Szczerze to chyba nie znam dobrej porady pielęgnacyjnej. Warto na pewno wsmarowywać w nasze skórki oliwkę, a na dłonie stosować krem do rąk.




Jeśli TAG Wam się spodobał, koniecznie odtwórzcie go u siebie i dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz