środa, 11 października 2017

ZŁOTA 3 KOSMETYCZNYCH ULUBIEŃCÓW WRZEŚNIA

We wrześniu każdy już czuł jesień, a u mnie wciąż trwało lato. Wszystko za sprawą urlopu, na który się wybraliśmy w tym właśnie miesiącu. Dlatego ulubieńcy września  to dla mnie typowo letnie kosmetyki, których w dalszym ciągu używam i sprawdzają się super! To co? Wystarczy tych wstępów i zaczynamy! 




Pamiętacie, jak pisałam o kremie po opalaniu do twarzy, który znalazłam w jednym z Glossyboxów? Mówiłam, że będę go testować właśnie na wakacjach. I wiecie co? Uratował moją przesuszoną skórę, która za sprawą słońca i słonej wody była przesuszona na wiór.  Dzięki MONUSPA SOOTHING AFTER SUN LOTION moja skóra wróciła do normalności. Rewelacyjnie nawilża, sprawdza się zarówno pod makijaż, jak i do nocnej pielęgnacji. Dodatkowo jest lekki i myślę, że również zimową porą będzie sprawdzał się tak samo dobrze.

Teraz czas na pielęgnację ciała. I tutaj mam do polecenia nawilżający olejek do ciała po opalaniu KOLASTYNA. Jest tłusty - jak to olejek, ale mimo wszystko lekki. Dobrze nawilża, a jego cudowny zapach kokosu to jest coś, za co lubię go jeszcze bardziej. Plus również za atomizer, który ułatwia aplikację produktu.


I ostatnim ulubieńcem kosmetycznym, który wpadł w moje ręce pod koniec miesiąca jest LIP CHIC SUPER GLOSSY WINGS OF COLOR marki AA. Nie tylko moja skóra, ale również usta wołały o nawilżenie. I właśnie ten błyszczyk sprawdził się w sam raz. Nie tylko pięknie nawilżał, ale również dawał ładny połysk na ustach. Do opalonej skóry, jaką miałam - i jeszcze trochę mam -wygląda super! Dodatkowo ma świetny aplikator i cudowny malinowy zapach. Jeśli macie dosyć matowych pomadek, to będzie coś dla Was.

W kwestii kosmetyków to tyle! Natomiast chcę także wyróżnić dwie piosenki, które będą kojarzyć mi się właśnie z wakacjami na Majorce.

Nowator - Co tu jest grane (klik)
Pink - What About Us (klik)


Tak prezentują się moi ulubieńcy. Co Was zachwyciło we wrześniu? A może nasi ulubieńcy się pokrywają?  Piszcie w komentarzach.
Buziaki i do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz