czwartek, 18 października 2018

WRZEŚNIOWY PROJEKT DENKO #19

Witajcie Kochani w październiku! Rany! Kiedy to minęło? (: Nowy miesiąc rozpoczynam na blogu od denka. Byli ulubieńcy, więc przyszedł najwyższy czas na porządki i wyrzucenie pustych opakowań w formie projektu denko. Denko jest lekko spóźnione, a to wszystko za sprawą kolejnego urlopu 😉 U mnie jak zawsze duże denka .Lubię denkować produkty, bo wiem, że z czystym sumieniem mogę otworzyć kolejny kosmetyk. Wrzucanie kolejnych, pustych opakowań do torby w łazience sprawia mi ogromną satysfakcję! Tak, całkiem sporo tego zużywam. Ostatnio nawet zastanawiałam się, czy jak nie miałam bloga, to czy kupowałam i zużywałam również taką samą ilość kosmetyków. Prawdopodobnie tak! 😉Postanowiłam również wprowadzić nowe oznakowanie denkowanych produktów. Zasady są proste: oznacza, że dany kosmetyk się u mnie dobrze sprawdził, natomiast postawiony przed nazwą świadczy o tym, że się nie polubiliśmy! No to co? Jedziemy z tym tematem. Zapraszam!

KATEGORIA: WŁOSY
Garnier, Ultimate Blends, Honey Treasures, The Strength Restorer Szampon wzmacniający
Bardzo cenię sobie produkty do włosów od Garniera - moim  grubym, a zarazem suchym włosom sprawdzają się niemal zawsze. Szampon nie obciąża włosów, po nałożeniu bardzo się pieni, dobrze myje. Nie zawiera parabenów i ładnie pachnie.

BIELENDA CARBO DETOX, ODŻYWKA WĘGLOWA DO WŁOSÓW
Mam wrażenie, że jest to niedoceniony produkt i praktycznie nie widać go na żadnych blogach. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu nawilża, regeneruje i odbudowuje włosy. Sprawia, że włosy stają się lśniące, gładkie i elastyczne, ułatwia rozczesywanie i apobiega elektryzowaniu włosów. Dodatkowo odżywka przyjemnie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach.

MARION, HAIR LINE , SPRAY EFEKT PLAŻOWYCH FAL
Sól morska, która ma dawać efekt  lekko kręconych włosów, jak po wyjściu prosto z plaży. U mnie świetnie sprawdzał się ten spray, kiedy na noc robiłam sobie warkocza, a rano używałam go, aby   nadać  włosom teksturę i podkreślić  naturalny charakter włosów. Spray zapewnia matowe wykończenie bez efektu sklejenia włosów. Trzeba jednak z nim uważać, bo przesusza lekko włosy.

BATISTE, SUCHY SZAMPON
Kolejne zużyte opakowanie szamponu Batiste. Od lat niezmienny ulubieniec, który idealnie się sprawdza w kryzysowych sytuacjach

L’OREAL ELVIVE, DREAM LENGHTS, HEAT MASK
Maska, którą nakładamy na mokre włosy i zakładamy czepek. Po 20 minutach maskę spłukujemy, a włosy są miękkie, nawilżone i gładkie. Ciekawa alternatywa dla standardowych masek.


KATEGORIA: CIAŁO
Dove, Mus do mycia ciała  z olejkiem  kokosowym
Nie jest to taki typowy przerysowany kokos, jaki czujemy w większości produktów do mycia, a raczej łagodna wersja kokosa połączona z delikatnym zapachem mydła. Dla mnie bardzo przyjemny zapach. Mus nadaje się nie tylko do mycia ciała, ale również do golenia. Konsystencja gęstej i zbitej piany, ciało jest po niej miękkie i delikatne. Wystarczy wziąć odrobinę musu, żeby starczył na całe ciało. Jest przyjemny dla ciała, pięknie pachnie i fajnie się rozprowadza. Zdecydowanie polecam.

CREIGHTONS, SIMPLE STRAWBERRY, REFRESH SHOWER SCRUB
Zacznę od zapachu, który przypomina mi dzieciństwo. Słodki, lekko chemiczny, ale przyjemny zapach truskawki skusił mnie do zakupu tego kosmetyku. Scrub nie usuwał martwego naskórka, był bardzo delikatny i mocno niewydajny.

THE BODY SHOP, STRAWBERRT BATH BOMB
Przyjemny umilacz do kąpieli. Cudowny zapach truskawki, który nadaje czerwony kolor wodzie.

WODA TOALETOWA, VIP PRIVATE SHOW BRITNEY SPEARS
Słodki, lekko ulepkowy zapach, który na zimniejsze dni sprawdzał się idealnie. Zapach jest trwały i utrzymuje się długi czas na skórze.


KATEGORIA: TWARZ
GARNIER PŁYN MICELARNY
Kolejny ulubieniec od lat. Ciągle dokupuję nowe opakowania, jak tylko wykończę poprzednie. Już tyle razy o nim mówiłam, że nie ma co więcej tutaj dodawać. Po prostu uwielbiam!

PS… micelarne płatki oczyszczające
Początkowo nie polubiłam się z nimi, bo wydawały mi się szorstkie, z biegiem czasu sięgałam po nie praktycznie codziennie w porannej pielęgnacji. Szybki sposób na pozbycie się po nocy zanieczyszczeń z twarzy.
NACOMI,  AQUA HYDRA SKIN, NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3 W 1
Koktajl ma postać takiej kremowej maseczki. Nakłada się bardzo wygodnie. Nie spływa. Przepięknie pachnie. Produkt jest bardzo odżywczy. Skóra jest po nim mega gładka, napięta, bardzo nawilżona I odżywiona.

Mizon, Hydra-Full Solution, Water Volume Aqua Gel Cream ,Lekki nawilżający żel-krem
Krem o żelowej konsystencji fajnie mi się sprawdził. Lekko nawilża, ale nie jest to jakieś bardzo dobre nawilżenie. Skóra jest gładka, miła w dotyk,u więc jestem zadowolona z produktu.

GARNIER BB CREAM
Nie jest to krem najwyższych polotów. Sprawdza się u mnie jedynie latem, kiedy moja skóra złapie trochę słońca wtedy ładnie ujednolica kolor skóry. Lekki, perfumowany krem BB o kremowej konsystencji, który łatwo rozprowadza się na skórze.

AVON, MARK. VOLUME MASCARA
Maskara, która  z rzęsami nie robi nic poza nadaniem jej koloru. Co prawda produkt nie jest zużyty, ale leci do kosza, bo nie da się z niego nic wyczarować na rzęsach.
PILATEN PLASTER OCZYSZCZAJĄCY
Zadaniem maseczki jest oczyszczenie strefy T z wszelkich zanieczyszczeń. Niestety plaster jest zbyt delikatny i nie oczyścił tego, co trzeba na tyle mocno, co inne produkty tego typu.
PS… BRIGHTENING RISE OFF MASK, BLACK DIMAOND
Dobra, rozświetlająca maseczka na twarz, która również wygładza i nawilża skórę. Chętnie sięgnę po nią jeszcze raz.
L’OREAL SMOOTH SUGARS NOURISH SCRUB Odżywczy peeling do twarzy i ust
Ten scrub jest idealny dla osób z cerą przesuszoną, pozbawioną witalności. Bardzo delikatnie złuszcza i przede wszystkim odżywia i natłuszcza skórę.
Perfecta, Home SPA, Domowa Mikrodermabrazja, owocowy peeling enzymatyczny + maska z kwasami AHA, 'Zabieg ultrawygładzający
Peeling świetnie oczyszcza, ładnie pachnie, usuwa martwy naskórek, zwęża pory, wyrównuje koloryt. Maseczka dobrze wygładza i nawilża skórę, wydaje się że skóra jest odżywiona. Cena też jest niska, jak na dwa produkty w jednym. Maseczka dodatkowo jest bardzo wydajna, bo nie trzeba za dużo nakładać na twarz. Produkt nie powoduje podrażnień, a wręcz je usuwa i zmniejsza zaczerwienienia.

I to już tyle i aż tyle!Dajcie znać, czy wypatrzyłyście wśród tych produktów coś ciekawego dla siebie (: A może są to produkty doskonale przez Was znane/lubiane?Jak zawsze czekam na Wasze komentarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz