sobota, 22 grudnia 2018

BLOGMAS #22/ ŚWIĄTECZNE NAKRYCIE STOŁU


W moim rodzinnym domu od zawsze zajmowałam się dekoracją stołu. Do moich obowiązków należało rozłożenie całej zastawy stołowej oraz sztućców, a także złożenie świątecznych serwetek. Bardzo lubię świąteczne przygotowania, dlatego postanowiłam stworzyć wpis z inspiracją dla Was, jak ładnie, ale tanim kosztem, udekorować wigilijny stół.


W tym roku postawiłam na biel, czerwień i srebro. Stół nakryłam białym obrusem, a następnie rozłożyłam podtalerze, białą zastawę, sztućce w srebrnym kolorze oraz szklanki i kieliszki. Na talerzach położyłam serwetki  ze srebrnymi śnieżynkami, które złożyłam w kształt choinki. Jeśli jesteście ciekawi, jak złożyć ładnie serwetki, to zostawiam Wam link do tutorialu. 









Jestem ciekawa, na jakie kolory i dodatki Wy postawiliście w tym roku? Jak wygląda Wasze świąteczne nakrycie stołu?

2 komentarze: