czwartek, 18 listopada 2021

11 jesiennych stylizacji

 Każda pora roku jest dobra, aby zrobić porządki w swojej szafie. Z sezonu na sezon coraz mocniej przekonuję się do kapsułowej szafy i do tego, aby tych ubrań nie było sporo i słabej jakości, ale mniej i z lepszym składem. Również moment pierwszych miesięcy po ciąży, kiedy nie mieściłam się w wiele ubrań, sprawił, że mocno kombinowałam. I pomimo małej ilości ubrań  mocno eksperymentowałam  ze stylizacjami i przekonałam się, że mniej wcale nie znaczy gorzej. Spójna garderoba wymaga czasu i na pewno zrozumienia własnego stylu. Pokażę Wam dzisiaj 11  jesiennych odsłon stylizacji z wykorzystaniem tych samych ubrań w różnych wariantach.

 


Kiedyś moja szafa to był zbiór wszystkich kolorów, teraz wychodzę z tego przyzwyczajenia i stawiam głównie na beże, brązy, biel i czerń. Jednak mając stonowane kolory i bazowe elementy naprawdę możemy stworzyć ciekawe, klasyczne i ponadczasowe stylizacje.

Jasne mom jeansy jako wspólny element dla 3  stylizacji. 


Skórzana spódniczka to mój najnowszy nabytek, ale sprawdzi się i w eleganckiej, i w tej bardziej sportowej wersji.


Dzianinowe legginsy to również ten element garderoby, który jest niezwykle wygodny i rozgościł się w naszych garderobach na stałe.

Spodnie dresowe zyskały na popularności i stały się również moim nieodłącznym elementem garderoby.

Kwiecista spódniczka w stonowanych kolorach dla urozmaicenia i przełamania jednokolorowych dołów.


ODZIEŻ WIERZCHNIA -  czarna ramoneska, beżowy trench.

DOLNA ODZIEŻ - skórzana spódniczka, spódniczka w kwiaty, jeansy typu mom jeans legginsy, spodnie dresowe. 

GÓRNA ODZIEŻ - biała koszula, bluza, czarna bluzka, brązowy sweter, beżowa bluza

OBUWIE - czarne botki, brązowe botki na obcasie, traperki. 

 

 Mam nadzieję, że tym wpisem zainspirowałam Was do przejrzenia swojej szafy i do spojrzenia na nią bardziej przychylnie :)

 

Która stylizacja jest Waszą ulubioną?


11 komentarzy:

  1. Każda z tych stylizacji mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że jestem dość minimalistyczna w kwestii ubrań, nigdy nie czułam przytłoczona się ilością :)
    Z Twoich propozycji podoba mi się najbardziej zestaw workery+jeansy+ramoneska+bluza - totalnie mój styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super, że jesteś minimalistyczna jeśli chodzi o ubrania. Ja niby się staram ale nie zawsze mi to dobrze wychodzi. Tą stylizacje też bardzo lubię, zwłaszcza na spacery z dzieckiem albo na szybkie zakupy 😉

      Usuń
  3. Najbardziej spodobały mi się stylizacje ze skórzana spódniczka, a ta w połączeniu z beżowym trenczem w szczególności! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Zwlaszcza w tej kwiecistej spódniczce wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię stonowane kolory i lubię mocne kolory, więc odwieczny dylemat. Szafa kapsułowa nie jest dla mnie, bo mam dużo ubrań w różnych stylach. Lubię sobie poszaleć. Podoba mi się Twoja skórzana spódnica, sama z chęcią bym ją przemyciła w swojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń