czwartek, 11 listopada 2021

Mierzymy : Mohito, Reserved, Sinsay

 Lubicie wpisy z ubraniowymi przymiarkami z sieciówek? Ja uwielbiam, bo często zdjęcia na modelkach odbiegają mocno od rzeczywistości. Muszę przyznać, że wpadło mi sporo fajnych ubrań. Wszystkie te ubrania zamawiałam online, bo mam wrażenie, że stacjonarnie ciężko coś fajnego znaleźć. Zapraszam do wpisu modowego!




Szukałam  spódniczki z falbankami w jakimś stonowanym kolorze. Nie chciałam już nic czarnego, mimo, że jest to najłatwiej wystylizować, to jednak poszłam w beże. I jestem bardzo zadowolona, bo spódniczka pasuje zarówno do moich czarnych botków, jaki i tych jasnych z mocną podeszwą z Zary. Jest bardzo wygodna, gumka nie uciska zbyt mocno, a długość moim zdaniem jest taka idealna. Łapcie link do spódniczki tutaj.

Liliową bluzkę kupiłam  z myślą, że i tak ją pewnie zwrócę, a jednak okazała się na tyle przyjemna (i pasuje  również mi do tej spódniczki z falbanką), że na pewno ze mną zostanie. Kwadratowy, nieoczywisty dekolt to coś nowego dla mnie i przyznam, że całkiem dobrze to wygląda. 


Ta kopertowa, karmelowa spódniczka od razu mi się spodobała. Jej krój jest idealny, a to wszystko dzięki gumce wszytej z tyłu, co daje komfort noszenia, bo nic nie uciska. Wiązanie z przodu bardzo ładnie ukrywa brzuszek. Link do spódniczki zostawiam tutaj

Unikam już swetrów, które mają w składzie akryl, natomiast w tym sezonie ciężko było mi coś znaleźć, a potrzebowałam czegoś na już.  Skład nie jest najlepszy, ale jest tu bawełna  w połączeniu z akrylem, więc brzmi to już troszkę lepiej.


Jestem zwolenniczką gładkich t-shirtów, ale te księżyce mnie skusiły i całkiem fajnie ten t-shirt wygląda z moimi ciężkimi traperami, więc do luźniejszych stylizacji czy nawet do legginsów będzie super!

Klasyczny top tym razem w beżowej wersji to taki must have każdej szafy. Ja akurat tego koloru jeszcze w swojej szafie nie miałam, a że beżu i brązu u mnie coraz więcej, to  taki topik będzie idealny pod każdy sweterek. Myślę jeszcze o zakupie białej wersji, bo podoba mi się i materiał, i fakt, że nie prześwituje.


I to już na tyle z moich zamówień. Dajcie znać, które ubrania wpadły Wam w oko! A co nowego znalazło się na jesień w Waszej szafie?


14 komentarzy:

  1. Liliowa bluzka rzeczywiście ładnie się prezentuje, ale sama nie wiem jak u mnie by wyglądała, chyba nie tak fajnie jak u Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zbyt krytyczna, na pewno leżała by równie fajnie na Tobie :)

      Usuń
  2. Bardzo udane zamówienie. Wszystko mi się podoba, a najbardziej spódniczka z falbankami. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ubrania, najbardziej spodobał mi się księżycowy t-shirt 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten t-shirt. Lekki oversize dzięki czemu bardzo wygodny i noszę go dość często. Niby zwyklak a robi robotę :)

      Usuń
  4. W ostatniej stylówce wyglądasz mega! I te buty do falbankowej spódniczki, cudo! Natomiast mnie wpadła w oko karmelowa wiązana spódnica - ech gdybym ja młodsza była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa🤎 wiek to tylko liczby więc nie ma się co ograniczać. Myślę, że Twoje nogi wyglądały by super w tej spódniczce :)

      Usuń