wtorek, 14 marca 2017

Czy to działa?! Plasterki oczyszczające na nos.

Będąc jakiś czas temu w drogerii, natknęłam się na plastry oczyszczające pory skóry nosa. Produkt przykuł moją uwagę swoją szata graficzną i trafił do mojego koszyka - stwierdziłam, że wypróbuję to nieznane mi wcześniej cudo. Nie liczyłam na spektakularne efekty, ponieważ przez moją łazienkę przewinęło się dość sporo różnorodnych "wynalazków " do oczyszczania nosa.


W opakowaniu znajdziemy 6 identycznych plasterków na nos. Plaster przyklejamy na lekko zwilżony nos i pozostawiamy na 10-15 minut - do momentu wyschnięcia.

Producent obiecuje nam, że produkt oczyści pory z zaskórników, zanieczyszczeń i sebum. Ku mojemu zaskoczeniu - zgadzam się ze wszystkimi obietnicami. Plaster dobrze oczyszcza nasz nosek, co możemy zauważyć zaraz po tym, jak go ściągniemy. Plastry idealnie "siedzą " tam gdzie trzeba  i nie ma możliwości, aby nam się gdzieś przesunęły bądź odkleiły. Jedynym minusem jest fakt, że ściąganie ich z nosa nie należy do przyjemnych. Ale dają efektu, więc można lekko pocierpieć :)


Udało mi się sprawdzić, że firma posiada w swoim asortymencie również maseczki do twarzy, stóp i rąk, a także różnego typu plastry oczyszczające. Zaciekawiona efektami plasterków na nos  na pewno sięgnę po resztę produktów tej marki .

 Miałyście już do czynienia z tymi plasterkami? Znacie tę markę i ich produkty ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz