środa, 24 maja 2017

WISHLIST CZYLI WIOSENNE ZACHCIANKI



W ostatnim czasie bardzo polubiłam tworzyć wszelkiego rodzaju listy. Pomagają mi ogarnąć chaos i zapamiętać wszystko, co trzeba zrobić. Lubię odhaczać to, co zrobiłam i widzieć, jak dobrze mi poszło. To moja pierwsza wishlista i zdradzę Wam, co najbardziej chodzi po mojej głowie w ostatnim czasie i nie ma tu o dziwo nic kosmetycznego. Ciekawe? No to lecimy.

WISHLIST



#NOWY LAPTOP
Do kupna nowego laptopa zbieram się już dobry rok. Mój obecny laptop jest w miarę sprawny i na upartego spokojnie mogłabym z niego jeszcze korzystać. Ale w ostatnim czasie często się zacina, a głośnik odmówił posłuszeństwa przez co tylko się wkurzam. Nie mam upatrzonego modelu - wiem tylko, że chcę, aby był biały i cienki ;)
#TOALETKA
O toaletce marzę naprawdę od wielu lat. Wcześniej nigdy nie miałam możliwości ani miejsca na nią, ale teraz sytuacja się zmieniła. Znalazło się w końcu dla niej miejsce. Cieszę się jak dziecko, że w końcu będę ją mieć. Nie wiem jeszcze, na jaki model się zdecydować, ponieważ ta, którą najbardziej chciałam - okazała się za duża.
#KRZESŁO
Skoro ma być toaletka, to musi być i krzesło. Stawiam na coś bardziej klasycznego i białego. W oko wpadło mi właśnie to z IKEA i myślę, że właśnie na ten model się zdecyduję.
# FUTRZAK IKEA
Tego gagatka nikomu nie trzeba przestawiać. Zna go chyba każdy, a zwłaszcza każda blogerka, bo to świetny gadżet, który jest idealny jako tło do zdjęć .
#KAPELUSZ
W tym roku w końcu jedziemy na wakacje, więc taki kapelusz zdecydowanie mi się przyda do okrycia głowy. Dodatkowo podkręci każdą stylizację. Kapeluszy mierzyłam masę, ale jeszcze żaden mnie nie przekonał. Może w końcu  uda znaleźć mi się ten idealny.
# BIAŁE SPODNIE
Niby wszędzie ich pełno, a ja jakoś nie mogę się na żadną parę zdecydować. W tym sezonie w końcu muszę jakieś znaleźć. Nie wymagam od nich  wiele wystarczy, aby nie były zbyt cienkie, nie prześwitywały i były gładkie bez żadnych dziur.

I to już wszystko na ten moment. Nie ma tego zbyt wiele, natomiast są to konkretne rzeczy. Nie ma tu zbyt wielu ciuchów i kosmetyków, ponieważ kontynuuję swój minimalizm w tej kwestii.
Koniecznie dajcie znać, jak prezentuje się Wasza wishlista  i podzielcie się swoimi najbardziej pilnymi zachciankami. :-) Na co polujecie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz