wtorek, 23 stycznia 2018

10 FAKTÓW NA MÓJ TEMAT


Dzisiaj przedstawię Wam 10 faktów na mój temat o których z pewnością jeszcze nie wiecie. Kiedyś pojawił się podobny post(klik), więc czas na odświeżenie. To co, gotowi?

1.NIGDY NIE OGLĄDAŁAM BAJKI KRÓL LEW
Pewnie powiecie: “ale jak to”? Widziałam urywki, ale nigdy nie widziałam całości. Jakoś nie było mi po drodze z tą bajką.


2. MAM ZAWSZE USTAWIONY TYLKO JEDEN BUDZIK
Jestem osobą, która wstaje od razu po pierwszym budziku - mimo, iż jestem ogromnym śpiochem. Nienawidzę ustawiania pięciu alarmów tylko po to, aby bez sensu poleżeć 5 minut dłużej. Od razu lepiej nastawić wieczorem budzik na te 5 minut więcej spania 😉

3. ZBIERAM ŁADNE NOTESY
Zawsze, gdy widzę ładny notes nie mogę się oprzeć! Tłumaczę sobie, że to do zdjęć... A później leżą puste nieużywane w szafce 😉
4. JESTEM SOWOMANIACZKĄ
Uwielbiam sowy i gdzie nie wyjdę zawsze widzę sowę. A to na koszulce u kogoś, a to na kubku.
5.UWIELBIAM ROBIĆ PORZĄDKI
Pedantką bym siebie nie nazwała, ale lubię mieć porządek i kiedy wszystko ma swoje miejsce. Czasami olśni mnie o 20:00 i sprzątam dopóki nie skończę.
6. DZIEŃ BEZ KAWY DNIEM STRACONYM
Herbatę pije głównie zimą - w małych ilościach, ale bez kawy nie wyobrażam sobie dnia. Kto też tak ma?

7. NIGDY NIE JEŹDZIŁAM NA NARTACH
Gdy słyszę słowo narty - przed moimi oczami pojawiają się obrazki z połamanymi nogami. Nigdy nie było mi po drodze z nartami i jakoś  niespecjalnie ciągnie mnie do tego sportu zimowego.
8. JESTEM PUNKTUALNA
Nie lubię się  spóźniać  i często jestem przed czasem. Nie lubię też, gdy ktoś się spóźnia. W końcu czas to pieniądz 😉
9. NIENAWIDZĘ PIETRUSZKI
Nie jestem w stanie jej jeść. Gdy tylko pływa w rosole - to nawet najlepszy rosół babci staje się niedobry. Mam tak od dziecka i chyba się to nie zmieni.
10. SZYBKO SIĘ WZRUSZAM
Kto mnie zna - ten wie, że bardzo szybko się wzruszam. Płaczę prawie na każdym filmie i wzruszają mnie nawet małe pieski czy piosenka lecąca w tle.


To by było na tyle. Co Was zaskoczyło? Podzielcie się faktami na temat swojej osoby 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz