czwartek, 25 stycznia 2018

Haul ubraniowy z Primarka

Dziś wpadam do Was z szybkim przeglądem rzeczy, jakie ostatnio zasiliły moją garderobę. Będzie zarówno kilka cieplejszych ubrań, jak i tych już bardziej wiosennych. Jeśli więc jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej części wpisu.


Zacznę od swetra, który u mnie będzie pełnił rolę płaszcza. W okresie wczesnej wiosny i późnej jesieni - będzie w sam raz. Jest to ten element garderoby, którego szukałam już od dawna.

Kolejną rzeczą jest bluza, która jest prosta, ale uroku nadaje jej gruby mięsisty kaptur i stójka, którą posiada.

Przypadkiem trafiłam również na granatowe spodnie, które można wystylizować zarówno na elegancko, jak i na sportowo - w każdej wersji wyglądają dobrze. Są wygodne, lekkie i bardzo komfortowe ze względu na gumkę, którą mają w pasie.

Bluzka na lato, która ma prosty krój ale elementy wycięć i dżety na górze jednak ją mocno wyróżniają. Będzie wyglądać bardzo fajnie w letnich stylizacjach.

Czarna podkoszulka to klasyk, która każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Pokazuję  ją Wam, bo Primark ma naprawdę świetne tego typu rzeczy. Jest mocno elastyczna, więc bardzo dobrze przylega do ciała. U góry posiada koronkę dzięki czemu sprawdza się bardzo dobrze pod różnego rodzaju swetry czy bluzki z większym dekoltem.


I na koniec sandałki na obcasie czyli kolejny łup na lato.  Nigdy nie byłam przekonana do tego typu butów, gdyż moja noga jest szczupła i po prostu buty nie trzymały się mojej stopy . Z tymi butami jest inaczej. Świetnie leżą i dopasowują się do stopy. Kolor też jest mocno uniwersalny, dzięki czemu będzie pasował do wielu stylizacji.


Jak sami widzicie - nie ma tego wiele. Ostatnio jakoś nie mam wielkich potrzeb ubraniowych. Co Wam udało się fajnego w ostatnim czasie kupić? ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz