sobota, 27 stycznia 2018

TANIE I DOBRE KOSMETYKI CZYLI 5 ZA +/- 10 ZŁ

Dzisiaj kolejna garść tanich i dobrych kosmetyków, których ceny wahają się w granicach +/- 10 zł. Bez zbędnych wstępów zapraszam Was do dalszej części wpisu.


PEELING  CUKROWY DO UST EVREE
Jest to kosmetyk, który łatwo można stworzyć samemu, ale czasem po prostu brakuje na to czasu i wtedy z pomocą przychodzi właśnie ten peeling. Delikatnie ściera naskórek, nie uszkadzając przy tym ust. Dodatkowo nawilża usta i ma naturalny skład i przyjemny smak.   10 ml/14,99 zł

REGENERUJĄCY KREM DO RĄK Z MALINĄ ARKTYCZNĄ BEBEAUTY
Łatwo dostępny, tani jak barszcz, a do tego jest treściwy i dobrze radzi sobie z nawilżeniem dłoni. Szybko się wchłania i nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy. 75 ml/4,99

ODŻYWKA DO PAZNOKCI BLACK DIAMOND HARDENER GOLDEN ROSE
Paznokcie po tej odżywce są mocniejsze i - mam wrażenie - szybciej rosną. Szybko wysycha, więc idealnie się u mnie sprawdza, bo jestem niecierpliwa w tej kwestii. Zapobiega również rozdwajaniu się paznokci.  Odżywka ma różne opinie w internecie, jedni ją kochają, inni nienawidzą. Ja jednak szczerze ją Wam polecam.  11ml /12,99 zł

 NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK  GREPEFRUIT Z ZIELONĄ MIĘTĄ ZIAJA
Może nie jest to krem, który poradzi sobie z mocno przesuszoną skórą dłoni, ale do codziennego stosowania sprawdza się bardzo dobrze. Jest leciutki, szybko się wchłania, również zapach jest bardzo przyjemny - chociaż to pewnie kwestia gustu. Krem idealnie sprawdza się do używania go w domu. Za sprawą pompki - jest szybki w aplikacji. Na plus jest jeszcze jego wydajność, bo krem mam już jakieś pół roku, a dalej się nie kończy.  200ml/10 zł

WIBO JUICY COLOR LIPSTICK POMADKA I BALSAM DO UST 2 W 1 Z MASŁEM SHEA
Formuła pomadki jest nawilżająca, kremowa i całkiem nieźle utrzymuje się na ustach. Posiadam odcień numer 7 to połączenie brązu i różu, który ładnie prezentuje się na ustach. Bardzo udana pomadka marki WIBO, która w ostatnim czasie mocno zachwyca swoimi kosmetycznymi nowościami.  12,69 zł

I to już wszystkie niedrogie produkty, jakie mam Wam w tej chwili do polecenia.



Dajcie znać, czy znacie te produkty i jak się u Was sprawdzają, oraz na jakie tanie perełki kosmetyczne udało wam się w ostatnim czasie trafić 😉

2 komentarze:

  1. Odżywkę znam i ja i bardzo ją lubiłam :) Chociaż teraz chyba wolę różową z Sally hansen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sally Hansen również lubię chociaż teraz prym wiedzie u mnie jednak Golden Rose ;) Polecasz jeszcze jakąś inna odżywkę do paznokci?

      Usuń