sobota, 14 kwietnia 2018

KOSMETYCZNE ROZCZAROWANIA I BUBLE

Testując spore ilości kosmetyków, nie sposób od czasu do czasu nie trafić na takie, które nas rozczarowują, czy wręcz okazują się totalnymi bublami. Tak też jest w przypadku kosmetyków, które dzisiaj biorę na tapetę. Oczywiście to, że u mnie się nie sprawdziły, nie oznacza, że dla kogoś innego nie mogą być dobre, czy wręcz stać się hitami. Jeśli jesteście ciekawe. co tym razem mnie rozczarowało, to zapraszam do dalszej części wpisu.


VENUS BALSAM DO CIAŁA

Balsam znajduje się w miękkiej, dużej, wygodnej tubie z zamknięciem na zatrzask. Szata graficzna jest także  miła dla oka. Balsam ma lekką konsystencję, ale produkt ten bieli skórę i potrzebuje dłuższej chwili, aby się wchłonąć. Balsam bardzo słabo nawilża skórę, a zapach na ciele różni się od tego, który czujemy w tubce.

OH K!HAND CREAM CHERRY BLOSSOM KREM DO RĄK dla mnie to totalnie nieporozumienie i bubel, którego nie polecam. Krem, po którym nie czuć kompletnie żadnego nawilżenia. Dodatkowo był niewydajny. Znam o wiele tańsze kremy do rąk, które są tysiąc razy lepsze niż ten. Jedynie opakowanie zasługuje tutaj na pochwałę, bo naprawdę cieszy oko. Ale nie dla opakowania kupujemy kosmetyki. Jak za cenę 35 zł oczekiwałam czegoś lepszego.

GOLDEN ROSE LIPBALM STRAWBERRY
Pomadka, która - mam  wrażenie - pozostawia tylko tłustą poświatę na ustach, ale w żaden sposób ich nie pielęgnuje. Moje usta szybko się przesuszają, więc potrzebuję czegoś, co pomoże mi zadbać o ich kondycję. Ta pomadka na pewno nie zostanie moją ulubioną i nie wrócę do niej ponownie. Bo totalnie się nie sprawdziła.

 I to już wszystkie kosmetyki, które się ostatnio u mnie nie sprawdziły.  Mam nadzieję, że będzie ich coraz mniej na mojej drodze 😉

Mieliście któryś z tych produktów w swoich zbiorach? Jakie są dla Was największe kosmetyczne niewypały w ciągu ostatnich miesięcy?


2 komentarze:

  1. Mam ten balsam, ale stosuje go w sumie od niedawna, jednak bielenie już zauważyłam. Niestety.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nic same pozytywne opinie a tu jednak takie rozczarowanie...

      Usuń