sobota, 27 października 2018

UBRANIOWY HAUL / RESERVED, STADIVARIUS, SZACHOWNICA, NEW YORKER

Jesień rozgościła się na dobre, więc lekkie ubrania zastąpiły ciepłe swetry i płaszcze. Zawsze przed nadchodzącą porą roku robię porządki w mojej szafie, przeglądam sklepowe półki i robię listę ubrań, które chciałabym aby zagościły w mojej szafie. Jeśli jesteście ciekawe, co wpadło nowego do mojej szafy - koniecznie czytajcie dalej.


Długo szukałam botków, które będą pasowały zarówno do sukienek, jak i spodni i nie będą za szerokie w kostce. Postanowiłam na klasyczny fason, przełamany lekko charakternymi dżetami. To chyba najlepszy zakup tej jesieni. Botki są skórzane, rozmiarówka jest standardowa, a buty idealnie dopasowują się do stopy i są bardzo wygodne.
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie ze strony Reene.pl i skusiłam się na trampki do złudzenia przypominające Conversy. Może nie jest to zakup typowy do jesiennej garderoby, ale przy tak słonecznej jesieni, jaką mamy, sprawdzają się idealnie. Są wygodne, nie ma problemu z obcieraniem co w przypadku Conversów zdarzało się notorycznie. Pasują tak samo do wszystkiego!
Jesień nie może obyć się bez swetrów. A tych sporo zagościło w mojej szafie. Szukałam co prawda czegoś w kolorze bordowym lub kobaltowym, a skończyło się na szarościach, czerwieni i modnej w tym sezonie butelkowej zieleni.


Myślę, że każda z nas powinna mieć w swojej szafie klasyczny płaszcz, który będzie wyglądał równie dobrze w wersji sportowej jak i eleganckiej. W tym sezonie zagościły aż dwa fasony  płaszczy  w dwóch kolorach. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu – tego właśnie brakowało w mojej szafie.

Sukienki w stylu boho- to coś co uwielbiam oglądać na innych dziewczynach. Sama uważam, że na mnie nie do końca takie sukienki dobrze leżą. Postanowiłam się przełamać i w New Yorker znalazłam sukienkę w delikatne kwiatki  z wiązaniem przy rękawach i na plecach.

Nowością w mojej szafie są też spodnie z falbanką w pasie, skórzane legginsy oraz legginsowe spodnie w kratkę.



I to by było na tyle. Dajcie znać  czy w Waszej szafie pojawiło się coś nowego.

Zapraszam też na swój instagram @thespecialbeauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz