poniedziałek, 3 grudnia 2018

BLOGMAS #3/ LIST DO ŚW. MIKOŁAJA


Dzisiaj kolejny dzień grudnia, a co za tym idzie kolejny dzień Blogmasu. Pamiętam, że jako dziecko pisałam listy do Świętego Mikołaja. Były to listy pisane, jak i w formie rysunku😉A z kim kojarzył mi się Mikołaj? Pewnie to nic odkrywczego, jeśli powiem, że ze  starszym panem z białą brodą, w czerwonym stroju i z reniferami, które pomagały rozwozić mu prezenty prosto z Laponii ;) Może na bajki o Mikołaju jestem już za duża, ale czemu nie spróbować i nie napisać listu do niego? ;)


DROGI MIKOŁAJU,
Nie będę Cię zapewniać, że byłam grzeczna w tym roku, bo sam wiesz, że nie zawsze tak było. Nie pragnę wygórowanych prezentów za miliony monet, bo przecież nie to jest najważniejsze. Mam kilka skrytych marzeń, które postaram się spełnić w nadchodzącym Nowym Roku, jednak jeśli Ty pragniesz przynieść mi w tym roku prezent rzeczowy, to stworzyłam małą podpowiedź w formie wishlisty, abyś mógł się zainspirować.


1.       KURS MAKIJAŻU INDYWIDUALNEGO
Coraz mocniej interesuje mnie makijaż i świat kosmetyków. Kiedy rozglądałam się za makijażystką na swoje wesele, zdałam sobie sprawę, jak duży jest na to popyt w dzisiejszych czasach i chciałabym spróbować swoich sił. Dlatego też chciałabym pójść na indywidualny kurs, żeby dowiedzieć się gdzie popełniam błędy i czego jeszcze muszę się nauczyć.

2.TORBA ME&BAGS
Posiadam już jedną torbę od Me&Bags i jestem mega zadowolona. Nowe fasony shopperek bez wątpienia  mnie w sobie rozkochały.

3.CZERWONY PORTFEL
Mój obecny portfel jest już lekko zniszczony i chętnie wymieniłabym go na nowszy model- koniecznie czerwony.

4.LAMPA RING
Marzą mi się piękne zdjęcia makijaży na  moim blogu lub Instagramie, a taka lampa ułatwiłaby mocno sprawę, aby taki makijaż uchwycić. Również przy tych alpejskich ciemnościach za oknem mogłabym robić zdjęcia produktów na bloga bez obawy o światło.

Kochany Mikołaju nie będę przedłużać, bo przed Tobą sporo pracy i sporo listów do przeczytania.
Pozdrawiam Paulina 😉



A co znalazło się w Twoim liście do Świętego Mikołaja ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz