sobota, 14 grudnia 2019

★ BLOGMAS DZIEŃ 14★ Prezentownik 2019 dla Niego !

Obiecałam sobie, że w tym roku nie dam się już wciągnąć w spiralę histerycznych zakupów świątecznych na ostatnią chwilę. Nie dla mnie latanie po sklepach i szukanie na ostatnią chwilę prezentu - z doświadczenia wiem, że taki prezenty  nie jest wtedy zbyt przemyślane i ciężko znaleźć coś godnego uwagi. Z prezentami dla mężczyzn jest zawsze większy problem, więc na Waszą prośbę przygotowałam taki prezentownik. Mam dla  Was aż 30 propozycji prezentów dla Waszych mężczyzn, których macie w rodzinie.






Prezent dla faceta w większości przypadków musi  być  praktyczny lub po prostu związany z jego hobby. Nawet jeśli odrobinę popadamy w banał, to solidny, klasyczny szalik czy gra na playstation zawsze się sprawdzi  i wywoła uśmiech na twarzy.
Poniżej propozycje prezentów najróżniejszych. Od niezobowiązujących drobiazgów przez pomysły dla osób mających konkretne zainteresowania, aż  po coś bardziej konkretnego. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla swojej faceta. Powodzenia!






 Jak to u Was jest z prezentami dla płci męskiej, macie z nimi problem? Dajcie znać, co Wy planujecie kupić swojemu  mężowi, chłopakowi,  tacie lub bratu? Jak myślisz, z czego ucieszy się Twój mężczyzna?

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz z prezentami nie będzie problemu ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Scrabble. Co zresztą widać po moich blogowych zdjęciach :)
    W tym roku postawiłam na męskie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od momentu kiedy kupiła Scrabble również mocno je polubiłam i z mężem chętnie spędzamy wieczory właśnie tak ;) Perfumy to również świetny pomysł na prezent ;)

      Usuń
  3. Ja Co roku sobie obiecuję, że już nigdy nie zostawię prezentów na ostatnią chwilę :P do świąt zostało nieco ponad tydzień A mi został do kupienia chyba tylko jeden prezent ;) więc chyba się udało. Bardzo fajna lista pomysłów na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa dla Ciebie, że udało Ci się w tym roku szybciej kupić prezenty ;) Teraz już spokojnie można czekać na święta;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I super ;) mam nadzieję, że prezent się podobał 😉

      Usuń